• Petra T

Bra fotograf is stockholmsområdet

Kan någon tippsa om en bra fotograf i stockholms området? Vi ska gifta oss i Ulriksdals trädgård. Vad kostar det ca?

• Svar på tråden Bra fotograf is stockholmsområdet
  • fredag den 13e

Vår fotograf tar 4000 för hela dagen (plus milersättning då vi ej bor i Stockholm). Tycker jag är ett helt fantastiskt pris. Fina bilder. Tycker han SER människor. Detaljbilderna är otroliga.

www.fotockholm.se

• resenären

Hej vi hade också Özgür ( www.fotockholm.se ) . Han tog otroligt mycket fina och detaljrika bilder till ett mycket bra pris!!!!!!

• Kanada Hjarta Sverige

malin mauritsen www.maurtisen.se
    vi ar jattenojda med bilderna vi fick fran vart brollop.
    kolla mitt galleri for ett par exempel.

• Kanada Hjarta Sverige

malin kostar fran 6300kr

• AnAngel

fotockholm, verkade vara ett bra pris... några egna bilder han tagit ni kan visa?

• fredag den 13e

Har inte gift mig än så jag har inga egna bilder, men det finns många bilder på hemsidan.
    Bestämde mig för honom innan han lagt ut bröllopsbilder. Gick bara efter de andra.

• Wella Viva

Vi har precis fått en offert från www.studiolivia.se. Vi kommer att betala 4900 kr för 3 timmars fotografering och då få vi 50 bilder på CD. Vi kunde välja ett annat paket med mindre antal bilder (25 bilder för 3800 kr). Men eftersom det inte är så stor prisskilnad mellan paketen så blev det stora paketet

• wedding5

resenären=fotockholm

Özgur!
    Du återkommer med olika alias gång på gång. Varför gör inte du reklam som en seriös fotograf istället?

resenären skrev 2008-09-11 20:05:50 följande:
    Hej vi hade också Özgür ( www.fotockholm.se ) . Han tog otroligt mycket fina och detaljrika bilder till ett mycket bra pris!!!!!!
Svar på tråden Bra fotograf is stockholmsområdet