• nni

En festlokal i skåne, egen mat o dryck...

Hej!
    Vet att det finns såna här trådar sedan innan, men jag provar på att fråga ändå. Vet ni någon mysig "ganska liten lokal" för 50 pers, där man kan ta med egen mat o dricka. Har tänkt mig Holmåkra loge. Men vill titta på fler. Och inte Logen i Lund, är dyrare och för stor i vår smak. Utan en enkel men mysig lokal alltså? Varsomhelst i skåne, gärna runtomkring Eslöv. Vet om dessa Byastugor. Men har någon positiv erfarenhet från någon av dessa? eller Holmåkra?
    gärna fler tips på andra lokaler!!
    Det står still här och vi vill boka lokal väldigt snart...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-10 23:19
    Lokalen ska gärna ligga naturfint...! Många krav kanske?! Hihi.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 23:18
    Tack alla!
    Tror vi hittat vår lokal :)

• Svar på tråden En festlokal i skåne, egen mat o dryck...
  • nni

Okej, tack igen. Låter super ju! (förutom köket, men har tänkt catering ändå). :)

• nni

M Lundström; ser ju hur mysigt ut som helst. :)
    Men lite långt bort. Kan dock vara ett alternativ värt att tänka på.
    Tack.

• nni

Har bokat en titt på Holmåkra :)
    bara att leta vidare på nätet antar jag...!

• allehanda

Tyckte att du skrev i hela skåne? eller östra delen går bort?Jag tyckte nämligen att "M Lundström" hade ett bra tips som stämde med vad du efterlyste

• Lovecats

En kompis gifte sig på Bösmöllan. Det ligger 1,5 mil från Lund, i kanten av Lilla Harrie.

• Silla69

Slimming bygdegård, killehuset i bara. ushh jag vet fler men det står still just nu,

• LindaMattis

Billesholms folkets park. Billig att hyra och man får hela parken för sig själv. De har 2 lokaler i parken en stor och en liten och ett riktgit resturang kök i den lilla. Vi har 50 pers på vårt bröllop o vi ska ha den lilla. Men det ligger ju utanför hbg... för långt bort kanske?

Svar på tråden En festlokal i skåne, egen mat o dryck...