• 4everUrs

Ska till Aruba...men med vilket bolag?

Jag har letat och letat men hittar ingen resebyrå som erbjuder ett hyffsad pris för en resa till Aruba. Alla bolagen säger att det kostar över 50.000kr för 2v dit... det är ju heeelt omöjliga priser :(

Snälla hjälp mig innan jag blir galen....

• Svar på tråden Ska till Aruba...men med vilket bolag?
  • Tjingeling 68

Hej,

Är det två veckor med boende du menar? Vi letar efter resa till Curacau (tillhör också abc öarna) och har inte kommit under 65 med allinclusiv i de offerter vi fått. Vi vill gärna gifta oss där eller på just Aruba. Hittar du något trevligt får du gärna höra av dig.

• Mi och Nez

Vi åker till Curacao i januari (först NY fyra dagar). Hotell och flygresor på båda ställena blir ca 40,000:- för två. Åker då med Vings reguljärresor. De var väldigt hjälpsamma och försökte verkligen tillgodose allt vi ville ha.

Kanske kan vara värt att kolla upp. de har mycket mer än bara charter faktiskt.
    Lycka till!

• sandybee

Får man fråga vad det är för hotell ni bor på då?

Mi och Nez skrev 2008-09-14 10:36:11 följande:

Vi åker till Curacao i januari (först NY fyra dagar). Hotell och flygresor på båda ställena blir ca 40,000:- för två. Åker då med Vings reguljärresor. De var väldigt hjälpsamma och försökte verkligen tillgodose allt vi ville ha. Kanske kan vara värt att kolla upp. de har mycket mer än bara charter faktiskt.Lycka till!
  • ginst

Vi åker till Aruba om ca 4 veckor. Vi bokade genom Lime travel som för övrigt kör lite specialarrangemang (bl.annat sunset dinner på stranden för bara oss två och champagne på rummet vid ankomst+ gratis uppgradering till rum med bättre utsikt). De har varit otroligt sevice minded och hjälpt oss mkt bra. Vi ska bo 10 nätter på all inclusive hotell (Divi Aruba)som verkar vara mkt populärt o omtyckt. Vi betalade 42.000 kr för allt. Vill du veta mer eller ha fler tips, maila mig. Lime travel finns endast i Halmstad o i Stockholm men de hjälper säkert till var du än bor!

Lycka till!

Svar på tråden Ska till Aruba...men med vilket bolag?