Vad tycks?
Kan man ha dessa eller är det för mycket sockiplast över dem?
Vill ha bekväma skor utan klack, men de ska ju vara fina också..
www.have2have.se/picview.asp
Kan man ha dessa eller är det för mycket sockiplast över dem?
Vill ha bekväma skor utan klack, men de ska ju vara fina också..
www.have2have.se/picview.asp
Jag gillade dem inte... Ser ut som en förstorad barnsko.
Jag tyckte i och för sig att de är lite söta men inte som brudskor! Precis som Tooticki säger ser de nästan lite barnsliga ut och jag skulle nog kunna ha dom till vardagskäder på sommaren men inte till festkläder.
Jo det var så jag funderade också. Är ju lite sockiplast som sagt.
Hatar köpa skor. Kanske ska måla mina crocs vita å köra med dem!
Bor ju praktiskt taget i dem..
Tja, då är nog dessa snyggare än Crocs...
De är ju klassiska Mary Jane Skor Samtidigt.. vem lägger märke till skorna om du inte lyfter på klänningen??
Jag funderar på att ta med mig mina crocs till festen
I varje fall att ha fram på småtimmarna
nja.. lite ankfot över dem...
Några andra förslag:
www.brandos.se/blink/leah-white-5026/
www.brandos.se/in-wear/rosemarie-white-4704/
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=202286&articleId=603439&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=199083&articleId=600116&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=201376&articleId=600538&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=196272&articleId=603421&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
du kan även söka på ebay, finns mycket fint och bra priser.
Tack för åsikter och tips!
Jättesvårt med skor tycker jag. De få skor jag köper nu måste jag för det mesta köpa på herravdelningen
Så de tjusiga festskorna jag helst vill ha funkar inte på mina klippblock...
artist: Tack för tips. Skinn- och tygballerinan från ellos var fina.
Kärlek ger..: Tar nog med mina crocs jag med!
artist: Ankfot är precis vad jag har!
Jag kommer att ha med mig mina.. Tänk så sköööönt det ska bli på kvällen fram på småtimmarna och ta på sig ett par skor som är mjuka
fredag den 13e skrev 2008-09-08 19:21:15 följande:
Finns en massa söta ballerina-skor på Top-shop för den som inte vill ha plast. vitt, benvitt, guld, silver...mumma
Jag tycker de var fina och kan tänka mig de själv! Men jag hittar bara svart modell? Har du länk till den vita?
Verkar som att de är slut. De var på rea när jag hittade dem så de gick väl åt...