• fredag den 13e

Vad tycks?

Kan man ha dessa eller är det för mycket sockiplast över dem?
    Vill ha bekväma skor utan klack, men de ska ju vara fina också..

www.have2have.se/picview.asp

• Svar på tråden Vad tycks?
  • Tooticki

Jag gillade dem inte... Ser ut som en förstorad barnsko.

• anna 2008

Jag tyckte i och för sig att de är lite söta men inte som brudskor! Precis som Tooticki säger ser de nästan lite barnsliga ut och jag skulle nog kunna ha dom till vardagskäder på sommaren men inte till festkläder.

• fredag den 13e

Jo det var så jag funderade också. Är ju lite sockiplast som sagt.
    Hatar köpa skor. Kanske ska måla mina crocs vita å köra med dem!
    Bor ju praktiskt taget i dem..

• tolonta

Tja, då är nog dessa snyggare än Crocs...

• Kärlek ger näring åt själen

De är ju klassiska Mary Jane Skor Samtidigt.. vem lägger märke till skorna om du inte lyfter på klänningen?? Jag funderar på att ta med mig mina crocs till festen I varje fall att ha fram på småtimmarna

• Myrmor

nja.. lite ankfot över dem...

• Myrmor

Några andra förslag:

www.brandos.se/blink/leah-white-5026/

www.brandos.se/in-wear/rosemarie-white-4704/

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=202286&articleId=603439&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=199083&articleId=600116&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=201376&articleId=600538&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=196272&articleId=603421&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• Fenixx

du kan även söka på ebay, finns mycket fint och bra priser.

• fredag den 13e

Tack för åsikter och tips!
    Jättesvårt med skor tycker jag. De få skor jag köper nu måste jag för det mesta köpa på herravdelningen
    Så de tjusiga festskorna jag helst vill ha funkar inte på mina klippblock...

artist: Tack för tips. Skinn- och tygballerinan från ellos var fina.

Kärlek ger..: Tar nog med mina crocs jag med!

• fredag den 13e

artist: Ankfot är precis vad jag har!

• Kärlek ger näring åt själen

Jag kommer att ha med mig mina.. Tänk så sköööönt det ska bli på kvällen fram på småtimmarna och ta på sig ett par skor som är mjuka
    fredag den 13e skrev 2008-09-08 19:21:15 följande:

Kärlek ger..: Tar nog med mina crocs jag med!
  • Christino fino

Finns en massa söta ballerina-skor på Top-shop för den som inte vill ha plast. vitt, benvitt, guld, silver...mumma

• norgejente

Jag tycker de var fina och kan tänka mig de själv! Men jag hittar bara svart modell? Har du länk till den vita?

• fredag den 13e

Verkar som att de är slut. De var på rea när jag hittade dem så de gick väl åt...

Svar på tråden Vad tycks?