• Vitt guld

Vad kostar kallor?

En sån underbar bukett... www.projectwedding.com/photo/browse&tag=flowers+cala+lily&thumbs_page=8 Men vad skulle det kosta egentligen? Kallor är väl rätt dyra? Man kanske kan blanda upp dem med nåt som utfyllnad också. Nån som haft kallor i sin bukett, eller ska ha?

• Svar på tråden Vad kostar kallor?
  • ankangudrun

jag ska ha kalla/kallor i bukett och till coursage nästa lördag när vi gifter oss. Har beställ tre stora vita kallor, de skulle kosta ca 75 kr st, samt en liten som skulle kosta ca 45 kr. Det blir ändå en billig bukett då jag gör den själv!

• Äntligen dax!

Mina minikallor kostade 35:-/st i Juli förra året. De stora skulle kosta ungefär det dubbla...
    Kan tänka mig att de färgade som i länken (mkt fina!) är dyrare? Vet inte, gissar bara - de ser liksom lite exklusivare och sällsyntare ut...

• Dotti

Jag har beställt en bukett med stora vita kallor och de kostar c 100 kr st.

• Humlanhubbe

Jag hade en stor bukett med vita liljor (dock en kallor) o den var billig om man jämför med vad en bukett kostar med blandade blommor i arrangemang.Tror man itne behöver riktigt lika många blommor iom sizen.Mina kostade 35:- styck (buketten ca 700kr).Bild finns i galleriet om du nu skulle ändra dig till andra liljor

• Vitt guld

Tack för svar!

Humlanhubbe: Dina liljor var jättefina, men jag tål dessvärre inte såna alls... Vanliga kallor (eller om de heter nåt annat?) har jag aldrig känt av, och jag har haft en sån inne i huset.

• Mrs Cvennis
    Humlanhubbe skrev 2008-09-09 21:22:52 följande:
    Jag hade en stor bukett med vita liljor (dock en kallor) o den var billig om man jämför med vad en bukett kostar med blandade blommor i arrangemang.Tror man itne behöver riktigt lika många blommor iom sizen.Mina kostade 35:- styck (buketten ca 700kr).Bild finns i galleriet om du nu skulle ändra dig till andra liljor
    Åh min drömbukett!!!! Vansinnigt vacker!
  • Humlanhubbe

Ahh ok..attans..för de är både vackra,fyller ut fint och har hyfsat pris =)
    Vitt guld skrev 2008-09-10 09:22:20 följande:

Tack för svar!Humlanhubbe: Dina liljor var jättefina, men jag tål dessvärre inte såna alls... Vanliga kallor (eller om de heter nåt annat?) har jag aldrig känt av, och jag har haft en sån inne i huset.
  • Humlanhubbe

TACK SNÄLLA!MIN MÈ!
    (Tokändrade mig ang. blomor o färg veckan innan bröllopet=)Hae från början set framför mig en vit och limegrön roppe..men detta kändes RÄTT!)
    Mrs Cvennis skrev 2008-09-11 19:12:07 följande:

Åh min drömbukett!!!! Vansinnigt vacker!
  • Humlanhubbe

droppe ska det stå..

• Vitt guld
    Humlanhubbe skrev 2008-09-11 19:24:07 följande:
    Ahh ok..attans..för de är både vackra,fyller ut fint och har hyfsat pris =)Vitt guld skrev 2008-09-10 09:22:20 följande:
    Ja, jättesynd. Jag tycker att de är SÅ vackra.
  • Linn74

Jag ska ha!! Har hittat några bilder som finns i mitt galleri. jag är inne på en sån där stavbukett som man bär på armen. Men det kanske blir tungt..??

Svar på tråden Vad kostar kallor?