Jag har beställt menskoppen!
Är den bra!
Är den bra!
Jag har en lady cup och har bara hunnit testa den "en runda". Jag är väldigt nöjd, även om jag verkligen tyckte att det var svårt att få ut den till en början! Hade jag inte haft kompisar som vittnat om detta tidigare så hade jag nog fått lite panik...
Jag hade ett litet missöde med läckage men det var för att jag inte satte in den rätt. I övrigt funkade den kanon både när jag sov, tränade, badade osv. Det är verkligen skönt att slippa tänka på att ta med sig tamponger osv överallt. Liiiite knepigt om man skulle behöva tömma på en offentlig toalett (och allra helst om det inte finns handfat inne på toaletten!). Som tur är behöver man ju inte tänka på det lika omfta med koppen så det går att planera in "tömningen" tills man har en bättre lämpad toalett tillgänglig!
ja det kan vara lite knepigt att få ut den, men man lär sig till slut att slappna av och liksom "krysta" ut den
Jag fick min idag! Jag provade och sätta in den en gång! Det gick bra!
Jag blir faktiskt himla nyfiken och vill prova! Men det ar sa dags nu det nar jag inte har mens langre, eftersom jag har p-stav nu. Jaha...
fick du ut den oxå? ;)
haha gött!!!
en sån ska jag köpa!
det tycker jag du ska!! :)
Soon and very soon skrev 2008-09-14 18:31:05 följande:
Det låter ju som en riktigt bra idé att köpa en sådan. Ska läsa lite mer om den!