• DrömmenSomBlevSann

Vart går er bröllopsresa?

Det är så svårt att bestämma sig... jösses.
    Vi gifter oss 11/10. Har varit i Thailand nyligen, det blir det inte.
    Egypten är en favorit sen tidigare, men självklart så finns det inga lediga rum på det hotell vi vill ha
    Fått tips om Indien och Kap Verde...

Åhh hjälp! Vill inte till Grekland eller nåt annat EU-land för vi vill lyxa där nere o få mycket för pengarna. Vilket man ju inte får längre i de länderna.

Tips mottages tacksamt

• Svar på tråden Vart går er bröllopsresa?
  • Mrs CJ

Vi ska åka på en tiodagarsresa till Mauritius . Ser såååååå fram emot det. Då har man rott det största projektet i sitt liv (i alla fall för mig) i land, nämligen bröllopet. Spännande .

• Långö2008

VAd betalar ni för det kalaset??

Vi velar mellan att åka på kryssning i karibien eller just mauritius.

Mrs CJ skrev 2008-09-06 10:44:05 följande:

Vi ska åka på en tiodagarsresa till Mauritius . Ser såååååå fram emot det. Då har man rott det största projektet i sitt liv (i alla fall för mig) i land, nämligen bröllopet. Spännande .
  • Thailand 08
    DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-06 10:16:29 följande:
    Hej o hå nu har vi bokat om resan så vi får åka lite tidigare Blev ett systerhotell till det vi bokat innan, nu blev det Grand hotel i Sharm el Sheikh.Nice nice nice *hoppar o skuttar av glädje*
    Vad jag blev sugen att åka dit istället i februari
  • Malaki

mrs Mac:
    Bra val med Brasilien! Ni kommer få det underbart! Vi var där på vår bröllopsresa nu i juli. Helt fantastiskt! Var ska ni vara i Brasilien?

• DrömmenSomBlevSann

Ja varför inte?! Kul att testa nåt nytt ibland, vi gillar Egypten grymt!

Thailand 08 skrev 2008-09-07 18:34:26 följande:

Vad jag blev sugen att åka dit istället i februari
  • Thailand 08
    DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-07 20:15:42 följande:
    Ja varför inte?! Kul att testa nåt nytt ibland, vi gillar Egypten grymt!Thailand 08 skrev 2008-09-07 18:34:26 följande:
    Ungarna ska med för första gången och dom vill gärna se Thailand
  • DrömmenSomBlevSann

Det finns mycket som är skrämmande, speciellt sånt som man inte riktigt har en aning om....
    Alla länder har sina baksidor!

erika26 skrev 2008-09-07 20:54:03 följande:
    Egypten är skrämmande!
  • erika26

Jag har varit i egypten. Tro mig, jag vill aldrig mer dit! Och DET har sina orsaker.

DrömmenSomBlevSann skrev 2008-09-07 21:29:49 följande:
    Det finns mycket som är skrämmande, speciellt sånt som man inte riktigt har en aning om.... Alla länder har sina baksidor!
  • DrömmenSomBlevSann

Oki jag tror dig. Som sagt , alla länder har tyvärr sina baksidor.
    Själv tycker jag Egypten var mycket bättre än Thailand, men allt hänger ju på var man hamnar.

erika26 skrev 2008-09-07 21:38:52 följande:
    Jag har varit i egypten. Tro mig, jag vill aldrig mer dit! Och DET har sina orsaker.
Svar på tråden Vart går er bröllopsresa?