• Humlanhubbe

Jag vill gifta mig igen!!

Vi hade en helt fantastisk Dag när vi gifte oss för snart 3 veckor sedan.Men..Jag skule såå gärna göra om allt igen!Det var en helt fantastisk känsla och stämning som inte går att beskriva.
    Så när jag nu läser allas sista planeringar mm så vill jag så gärna göra det igen!
    Någon annan med samma knäppa tänk ?!

• Svar på tråden Jag vill gifta mig igen!!
  • Humlanhubbe

Bara jag som är så konstig ??

• Stjärnblomma

Om det gick att göra nästan precis allting likadant så... Fast minnen är också rätt trevligt.

• Wicsen

Jag vill också göra om det, men inte för att det var så roligt utan för att det var så mycket som gick fel

• Thailand 08

Du är inte konstig.14 /9 är det 7 månader sen och jag skulle vilja göra om det 1 gång i månaden!!

• Makeupgirl

Du är inte ensam om att känna så Vi gifte oss förra året i maj månad men skulle gärna vilja ha bröllopet igen! Det var en helt fantastisk dag!!

• Lajsan

Här är en till som gärna skulle göra det igen! En sådan lyckad fest och man var så fiiiin

• Fenixx

Ni får göra om det på 10årsdagen sen eller nåt.

• lillapinglan

Heidi Klum och hennes Seal gifter sig/förnyar sina löften varje år har jag läst...
    Kanske lote väl men vart tionde?
    Jag känner precis likadant.Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv!

• Kärlek ger näring åt själen

Nu har jag iofs inte gift mig än Men vi planerar lite att göra om det igen om 10 år med samma klänning o samma kyrka m m hihi lite nostalgi :-d

lillapinglan skrev 2008-09-05 16:17:34 följande:
    Heidi Klum och hennes Seal gifter sig/förnyar sina löften varje år har jag läst...Kanske lote väl men vart tionde?Jag känner precis likadant.Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv!
Svar på tråden Jag vill gifta mig igen!!