• Tooticki

någon annan flicka där ute som också drömmer om diamanter?

I Sverige är det tradition är mannen och kvinnan har varsin förlovningsring och att kvinnan får en vigselring, idag blir det dock vanligare att mannen får en till ring vid vigseln också. Ni kan självklart göra som ni vill men jag förstår inte varför inte du kan ha en sten i din ring och han ha en slät? Du kan ju matcha din vigselring med hans förlovningsring sen om ni vill, så är problemet ur världen.

• Tooticki

Ett par av mina vänner där har hon en vitguldsring med diamanter och han en rödguldsring.

• Tooticki
    skille skrev 2008-09-01 11:14:41 följande:
    Mente 17 stener, har bilder på våre ringer i galleriet. Jeg har sett mange helt like ringer her i sverige
    Du måste göra ditt galleri synligt...
  • Tooticki

Nu funkar det, tur för dig

Fina foton! Vad är det för ras på hunden?

• Tooticki
    josphine skrev 2008-09-01 11:39:54 följande:
    åh gud jag tror jag dör... :)nu ska jag inte bara övertala han till att jag ska ha diamanter, utan att han ska fria på tiffanys också. det skulle verkligen vara en höjdare!håller med, filmen är så bra! hennes små öronproppar är de absolut sötaste jag sett med de där små toffsarna ;)
    Men, att övertala någon att fria och vart det ska ske, är inte det lite väl bridezilla-aktigt? Om ni har bestämt er för att förlova er är det väl någon som friat..?
  • Tooticki
    josphine skrev 2008-09-01 11:51:34 följande:
    ironi kanske inte alltid går fram alla gånger när man använder det skrivna språket! :)
    Efter att tag på BT så är man alldeles för miljöskadad för att upptäcka subtila signaler...
Svar på tråden någon annan flicka där ute som också drömmer om diamanter?