Jag har rest många gånger med ryanair och det är det bästa bolaget jag åkte med, det är för det mesta en mindre flygplats vilket gör att allt går mkt snabbare och smidigare, jag har aldrig kommit hem sent utan bara 15-30min tidigare än beräknat, från det jag landat tills jag suttit i min bil på väg hem har det bara tagit 30min, då har man hunnit med passkontroll, hämta bagage, betala parkering osv. Arlanda och större bolag tar ju minst 1h på sig. Men sen är ju priset oslagbart, vi bokade flyg med ryanair + hotel via internet, 5-stjärnigt i 4 nätter, totalt 3200:-/person. Samma resa med samma hotel via en resebyrå gick på 12000:-/person. Och det gör den stora skillnaden.
Flygen är ok, man har bra ytrymme tycker jag, har suttit på ett mkt mindre när ja åkte 14h från San Fransisco så klart godkänt. Den personal jag har haft kontakt med har varit mkt trevliga, de går en vända med vagn där man får köpa sin dryck el snacks. Så det enda negativa ja kan komma på är just att man bara får ha 15kg i väskan och att har man övervikt så åker man oftast på att betala. Men annars hoppas ja att ni får en toppen resa!