• chamor

Ryan air?

Vet ju lite om hur de är men vi har iaf bokat (för första gången) en resa till London från Västerås nu. Kändes inte som 22 var en jätteförlust liksom. Men vill gärna höra era erfarenheter. Vet att säten är dåliga och service likaså men berätta gärna om era missöden så vi vet vad vi gett oss in på i förväg

• Svar på tråden Ryan air?
  • skille

Så lenge du ikke skal mellomlande går det bra. fra A til B

Mellom lander du kan du risikere å ikke rekke flyet, eller mister bagasjen.

• Prärieklocka

Jag har flugit till Glasgow t/r en gång, helt okej. Inget särskilt, man kom dit man skulle och hem igen för nästan inga pengar alls. Ska du bara till London så är det ju inte så viktigt att sitta som en prinsessa. Åk billigt och shoppa mer.

• chamor

Vi flyger direkt.. Skönt. Är de dåliga på att hålla tiderna?

• J D

Nej, Ryan Air skryter alltid om hur punktliga de är (kan bero på att de verkar ha god marginal i flygschemat).

• J D

Har aldrig haft problem med Ryan Air (flugit två ggr till Paris och en gång till London).

• Anna Panna

Jag har flugit med Ryanair mellan SVerige och London hur många gånger som helst och oftast funkar det utan några problem. Visst att du inte direkt känner dig ompysslad av den stressiga personalen som knappt kan prata engelska men "man får vad man betalar för"...

• skille

De ødela vår semester for 2 år siden, vi måtte bli igjen på sarinia, og det avr jo veldig synd... hehe

• Sanfor

Har åkt med de två gånger till Barcelona. Trångt, stressigt, dålig service. Massa extraavgifter, för bagage osv.

Men det som gjorde att jag bestämde mig för att aldrig resa med de igen är hur de behandlar sin personal, samt att de vägrar att följa ARN:s beslut.

• Anki82

Hej Jag flyger alltid ryanair nar jag ska "hem" bor pa Irland, kan peppar peppar faktiskt saga att jag aldrig haft problem med varken tidspassning eller forlorat bagage. har inte direkt hort nat varre om dem heller, sa om man inte behover sitta som en pricessa o vill bli uppassad sa ar de helt ok.

• Pumpkin

Jag tycker Ryanair är toppen faktiskt, har aldrig varit med om en så smidig (och billig!) resa varken förr eller senare. Vi lyfte i tid både på ut- och hemresan (och då menar jag verkligen i tid), vi kom fram ca 30 minuter tidigare än beräknat, personalen var trevlig och såå trångt tycker jag inte att det var. Inte behövde vi betala övervikt heller, fast vi hade något kilo för mycket, personalen i incheckningen var mycket glad och trevlig. Vi flög till Barcelona t/r för totalt ca 800kr för oss båda två, och som sagt, det är en av mina absolut bästa flygupplevelser.

Svar på tråden Ryan air?