• BejbiochBaby

Våra bröllopsbilder!

Vi gifte oss nere på stranden för ca 3veckor sen, vi är så otroligt nöjda med allt från vigsel till fest & bilder.
    Måste bara dela med mig av våra vackra bilder(hey, hur ofta kan man skryta om hur sjukt snygg man är;). Det kommer bli så otroligt svårt att välja förstoring & tackkort!!!
    Kan varmt rekommendera vår fotograf som var grymt proffsig & en riktig idéspruta! Vi ville inte ha traditionella bilder & hon lyssnade verkligen på mina tankar.
    www.linaroos.se kan ni se våra bilder, Jenny & Magnus, det är vi det!

• Svar på tråden Våra bröllopsbilder!
  • Anna  Sol

Vilka jättefina bilder! Och du var väldigt vacker. :)

• Sansisen

Jättevackra bilder!! Ni såg underbara ut :)

• BejbiochBaby

Tack så mkt! Härligt att man kan få sin snygghet förevigad! Problemet med att ha gift sig är att hur man snygg man gör sig vid ett senare tillfälle så kommer man ALDRIG känna sig snygg som då, det är ett omöjligt uppdrag, kommer man nånsin känna sig 110% snygg igen...skitfånigt jag vet men man har en fantastisk klänning, blir sminkad får värsta håruppsättningen...hur ofta kommer det hända igen?!

• blivandefrularsed

Jättefina! Vad vackra ni var!! GRATTIS!!!!!

• SidenRos

guuud vilka otroliga kort Grattis ni var jätte fina:D

• Freckles

Väldigt fina bilder! Ni var otroligt vackra!!

• Freckles

Förresten, jag undrar en sak. E det er fotograf som har sagt hur ni ska posera, typ om du lägger dig på marken och han över...? El hur kommer man på vilka poser man ska ha?
    Jag har börjat samla på mig bröllopsbilder som jag tycker e extra fina då vi kommer bli fotograferade av en vän och då blir det kanske jag som styr poserna. Men annars... hur gör man...

• BejbiochBaby

Fotografen gav oss mkt riktlinjer men endel var spontana inte många dock, så en bra & kunnig fotograf är A&O, hur man ska posera är kanske inte det man lägger fokus på en sån dag. Vi fotades innan vigseln så vi hade mkt spänningar & nervositet i kroppen.

• Maciebrud

Helt underbara bilder=)

• Robina67

men vilka snygga fotografier !!! Måste vara en toppenfotograf!!
    Ni ser helt udnerbara ut - mycket lyckliga! Mysigt med strandbröllop!
    STORT GRATTIS!!!

Svar på tråden Våra bröllopsbilder!