• pallesj

Hur många skulle vilja göra om allt igen??

Som rubriken säger, Hur många av er gifta skulle vilja göra om det?? ( med samma man klart) hihi. Jag skulle gärna göra om allt igen, få den myckänslan och att kanske vara lite mer medveten om allt, tyckte det gick så fort vill förlänga den dagen lite.

• Svar på tråden Hur många skulle vilja göra om allt igen??
  • 20080301

Jag skulle oxå vilja göra om den men med en del förändringar

• zsandora

ja håller verkligen med, vi kom hem 5 på morgonen, å trots vi va jätte trötta så va de nästan lite sorgligt att ta av sig klänningen......

tom våra gäster säger att vi gärna får göra om allt igen, dock med samma gubbe/fruntimmer

• pallesj

Nja tror inte jag skulle vilja ändra så mycket, isf att deligera ut lite saker till mina vänner så jag sluppit stressa ihjäl mig själv innan

• 20080301

Det jag vill ändra på är vädret vi har i princip inga bilder för att det ösregnade =(

pallesj skrev 2008-08-28 15:58:32 följande:
    Nja tror inte jag skulle vilja ändra så mycket, isf att deligera ut lite saker till mina vänner så jag sluppit stressa ihjäl mig själv innan
  • JosieAdde

Jag skulle absolut vilja gör aom det! På exakt samma sätt !:)

• misstrixie

Hm, nej jag tror faktiskt inte jag skulle vilja göra om det, inte ens för att rätta till småsaker som gick fel... Det var så underbart som det var och jag tror att en stor del av magin ligger i att det bara är just den dagen i livet.

• Jessie Gustav

japp jag skulle vilja göra om allt fast på mitt sätt helt och hållet..eller ja mitt och min makes sätt..vi fick ju kompromissa en hel del till vårat bröllop.men vi har sagt att om ett par år så ska vi ha vårat biker/raggarbröllop med allt vad det hör til. )

pallesj.jag hade precis tänkt att göra en likadan tråd men du hann före,hehe kul att det är fler som känner som jag.

• bridesilly

Ja gjorde gärna om alltihopa om man skippar alla förbereldelser och fick börja om morgonen på dagen D

• A n n i s e n 070825

Jag vill gärna återuppleva dagen, men vill ha det precis likadant

• Pyron

Jag vill inte göra om det, den dagen var helt perfekt och det skulle man nog inte lyckas att få det igen.
    Så jag är jättenöjd med mina minnen.

Svar på tråden Hur många skulle vilja göra om allt igen??