Inlägg från: Mizty |Visa alla inlägg
  • Mizty

    Novemberbröllop Del:2

    411 är jättefin Den ska vi ha Vet inte riktigt vilken 357 är... Spännande att träffa prästen! Vi träffade vår i somras redan, känns som en evighet sedan!


    Fejs skrev 2008-10-01 12:54:58 följande:
    Härligt Novemberbröllop08! Vi väntar fortfarande på vårt andra smakprov...Imorgon ska vi träffa prästen. Vi har tittat på psalmer och beslutat oss för 84 och 357. Om inte 357 godkänns så tar vi 411.
  • Mizty

    Härligt att ni hittat någon som kan göra efter era önskemål!!!


    Novemberbröllop08 skrev 2008-10-01 11:05:18 följande:
    Tårtan fixad. Känns skönt. Började bli orolig. Har strulat lite för ingen har kunnat göra den vi ville ha. Men nu har ett nyöppnat bageri räddat oss. Så vi får våran vintertårta med snöstjärnor på
  • Mizty

    Samma här


    Novemberbröllop08 skrev 2008-10-01 13:30:31 följande:
    Fejs: Psalm 411 verkar vanlig kring vinter, den ska vi oxå ha Sen har vi/prästen valt 82.
  • Mizty

    Åh vad mysigt det låter!!
    Börjar oxå bli grymt nervös


    Fejs skrev 2008-10-03 20:38:44 följande:
    Vi träffade prsäten i går kväll, blev till slut psalm 21, 54 och 411 =)vi beslutade även att säga fortsättningen efter "...tills döden skiljer oss åt" kändes som ett lite finare avslut att säga "som ett vårdtecken ger/mottager jag denna ring. Han kommer även ta upp en gammal sed nämligen att vi sträcker fram våra högerhänder och så knyter han sitt band som har kring halsen (kommer ej ihåg vad det heter) samtidigt som han säger typ att vi slutit ett förbund därefter kan vi kyssas =) känns lite speciellt på nått vis, känns bra!!! nu nörjar jag bli nervös på riktigt!!!
  • Mizty

    Halloj brudar!

    Hua mindre än en månad kvar nu Vart har tiden tagit vägen?! Igår gick vårt o.s.a ut. Endast ett par & en singel som inte svarat! Singeln är han som ska köra oss så jag antar att han han kommer Får väl avvakta några dagar...

    Fick lite saker från USA idag som jag beställt Fjärilar till blommorna, dekorationsdiamanter och hjärtris m.m.

    Ska hämta vårt andra paraply idag oxå. Beställde ett vitt & ett svart från festingen.se Så snygga!!

    Vampyren - Ingen hippa ännu! Men det är på G Får massa anonyma brev hela tiden med konstiga bilder & på några står det en rad skriven oxå... Hmmm vill ju veta när!! Vad fick du göra då??

  • Mizty

    Höstbröllop - Klart du får hänga på Jag känner en enorm stress för vi har massor kvar att göra

    Ja visst är dom coola var på posten & hämtade det vita nu i kväll! Men man får ju hoppas att dom inte behöver bli använda

  • Mizty

    Åh vad roligt & härligt det låter!!
    Själv möttes jag av en jätteful vit resväska med ett brev med saker jag ska packa ner i fredags när jag kom hem


    Fejs skrev 2008-10-13 07:33:01 följande:
    I fredags blev jag hippad av mina jobbarkompisar med ordentlig spa-kväll. Riktigt kul!
  • Mizty

    OOOOOpppssss... Och jag är stressad över det vi har kvar
    Jag hoppas på vackert höstväder!


    höstbröllop2008 skrev 2008-10-12 21:52:37 följande:
    Frågan är vilket väder man ska hoppas på - en vacker höstdag eller snö?!?! Kanske beror på var i landet man befinner sig med.... Jag hoppas nog på en vacker höstdag!Imon ska jag ge mig ut på klänningsjakt och beställa catering - sa jag att vi var sent ute?!
  • Mizty

    Absolut!! Välkommen


    enkeli84 skrev 2008-10-17 16:03:45 följande:
    Får man vara med här, gifter mig oxå i november=))))Den 29 var datumet=)
  • Mizty

    Hu nu är det tre veckor kvar! Vet knappast inte vad jag ska ta tag i längre... Måste öva på vår dans oxå, mycket koreografi som ska övas in I morgon blir det svansexa men undrar om det möjligtvis kan bli möhippa samtidigt... Är ju så jäkla nyfiken, hatar att inte ha kontroll!
    Får nog ta & packa min resväska i kväll för säkerthets skull.

    Travlig helg brudar!!

  • Mizty

    Japp det var som jag misstänkte Vi hade en underbart rolig dag & kväll!!


    höstbröllop2008 skrev 2008-10-17 19:41:19 följande:
    Mitzy: Spännande spännande inför morgondagen... hoppas du får en fantastisk dag om det blir imon du ska hippas!
  • Mizty

    Vi blir ca 40 st. Från början var det över 70 men vi minskade ner pga av ett husköp Känns lagon skara, man hinner förhoppningsvis prata med alla!


    höstbröllop2008 skrev 2008-10-17 19:40:31 följande:
    Välkommen hit enkeli! Jag är ny här med... Ska ni ha stora eller små bröllop tjejer? Mycket gäster?
  • Mizty

    Höstbröllop - Dom kom insmygandes tidigt på morgonen när vi låg i sängen. Ögonbindel på, åkte till ett ställe för frukost, fick en underbart vacker tiara med slöja på, mycket läckert smink. Ner på stan, då trodde jag det skulle bli fotografering, fick nästan panik, men det blev en underbar massage. Efter det var det lunch, in i centrum (Gbg) med ett stort plakat med foton på så folk skulle gissa vem som var min blivande. Lite småjobbigt i början

    Efter det åkte vi till ett ställe där vi mötte upp med killarna, där blev det laserdoom med efterföljande 5-kamp (rida tjur, "sumobrottning" m.m.) sedan bastubad med en del tävlingar. På kvällen var det middag, tjerna för sig & killarna för sig. Vi avslutade med singstar

    Vi hade så jäkla kul hela dagen! Precis lagom pinsamt, så dom har verkligen lyssnat på mina önskemål & "drömmar" om hur min möhippa skulle vara!

  • Mizty

    Brud08 - Vilken tur att ni fick tag i en ny fotograf! Hade blivit helt förstörd om min ringt återbud, vill ju ha hans bilder! Hoppas ni blir nöjda med er "nya" fotograf i alla fall

  • Mizty

    Novemberbröllop08- Håller tummarna för att det blir på lördag! Nu när jag läser om min låter det ganska händelselöst men det var full fart hela dagen

  • Mizty

    Ja, vi har köpt ett vitt & ett svart från festingen.se Lite annorlunda form, känns inte som ett paraply man brukar använda

    www.festingen.se/product.asp


    Novemberbröllop08 skrev 2008-10-23 10:36:50 följande:
    Hur gör ni om det regnar? Har börjat bli orolig över detta nu när det varit så dåligt väder. Har ni köpt nåt fint paraply eller hur tänker ni?
  • Mizty

    För 30 minuter sedan hade jag panik för jag hade inte fått tag i en sömmerska. Nu har två st ringt mig med ca 5 min mellanrum Ska till henne den 4/11 (gifter mig den 8:e) & hämtar den den 7:e Snabba ryck!!

  • Mizty

    Ja, absolut! Ska ha vita blandat med vita rosor

    Vitt guld skrev 2008-10-31 21:39:25 följande:


    Kan man alltså få tag på ranunkler den här tiden på året? De är jättefina!
  • Mizty

    Åh vad roligt!! Härligt att ni fick en underbar dag


    socker86 skrev 2008-11-02 20:19:30 följande:
    Så mina kära vänner, då var jag äntligen fru! Dagen igår kommer jag sent glömma och allt var helt perfekt. Efter en vecka med grått ruskväder så sken solen på lördagsmorgonen och de var nollgradigt. Det höll även i sig till idag. Gud, jag är så lycklig med min nyblivne make. Lycka till till er andra som har några dagar kvar.Pözz å kjam!!!!
  • Mizty

    WIIIIEEEE bara knappa tre dagar kvar! Nu börjar mina nerver kika fram

    Hur känns det för er andra som gifter er nu i helgen??

Svar på tråden Novemberbröllop Del:2