• Tuflan

Xtravaganza, här kommer jag!!

Vad kul att hitta en diskussionsgrupp, surfande ger resultat! Idag kliver jag på min 4 vecka och har gått ner 10 kg. Tycker inte att det syns speciellt mkt, känner lite på kläder men jag är framförallt mest trött, hungrig och enormt frusen. Inte speciellt kärvänlig heller enligt maken... Är såklart supernöjd att det går så bra, ska ta bort 5 kg till innan jag går på mat igen. Tänker ständigt på vad mkt gott det finns att äta och har så smått insett att man kan äta allt men inte alltid. Jag riktigt längtar efter att få börja mitt nya liv om förhoppningsvis 2 veckor!
    Stort grattis till oss alla tycker jag, vi är otroligt duktiga!!!

• Tuflan

Å jag ska på tjejhelg till huvudstan imorgon... Mina vänner tycker väl att det känns lite konstigt att jag INTE ska ÄTA, men förstår samtidigt att jag inte tänker släppa på disciplinen när det gått såhär bra. Som jag säger till de som kommenterar; så länge det inte är ett problem för dig så är det inget problem för mig. Ett eget val som jag gjort och som jag står för. Punkt slut. Tror att det i många fall handlar om avundsjuka och en önskan om att ha samma karaktär, eller vad tror ni? Det ska bli himla trevligt med en helg fylld av shopping och spaning, samt lite Uggla, Rehborg och Ulveson!
    -11 kg idag!
    Trevlig helg!

• Tuflan

Så jäkla skönt, har inte för en tum vikt mig utan följt min diet till punkt och pricka under helgen i Stockholm. Det känns riktigt riktigt bra, hur starkt som helst. Har även jagat ut en av vännerna på 1 timmes morgonpromenad både lö å sö. Tänk att allt verkligen är kopplat till mat, allt man gör egentligen. Jag ser så fram emot att få börja nästa utmaning; att äta god, hälsosam, smakrik mat... Snart så, vågen visar -12,8 kg idag!

• Tuflan

Å jag har sprängt 15 kilos gränsen efter mina 5 veckor nu. Jag trappar upp from imorgon, kan inte förstå hur härligt det kommer bli att börja tugga igen... Har eg lust att köra på två veckor till, men jag fungerar inte riktigt, varken i jobb eller på hemmaplan och jag saknar min träning något enormt... Så det ska bli spännande att anta nästa nivå på min resa utan slut! Kokt ägg med keso och lite rom, MUMS!!!

Svar på tråden Xtravaganza, här kommer jag!!