• PL080802

Rekommenderar att ni filmar ert bröllop!

Vill bara tipsa om att be någon filma hela kalaset, det är fantastiskt att se allt igen. Foton kan inte återge känslan på samma sätt. Lycka till!

• Svar på tråden Rekommenderar att ni filmar ert bröllop!
  • Havsro

Gjorde ni så? Vem filmade i så fall? Kan tänka mig att den som filmar annars missar lite av allt.. :)

• misstrixie

Vi fick det filmat men ärligt talat har jag inte tittat på det än och vet inte om jag vill heller. Är rädd att det inte ska se lika speciellt ut som minnet känns, liksom... fast jag är lite konstig av mig.

• Rosenpetunia

Vi har också vårt bröllop på film, ovärderligt! Ena sonen insisterade på att filma, det var hans idé och det är vi honom evigt tacksamma för
    Speciellt med tanke på att vår kyrka inte finns kvar. Och att ha solisten med på bandet, höra henne, är sååå värdefullt. Och det känns precis lika speciellt som då, vi grinar varje gång vi tittar på filmen... precis som då

• tolonta

Jag har också allt filmat, men har inte kollat på det än. Det kan nog dröja ett tag innan vi tittar på det också. Så har minnet hunnit sjunka in ordentligt...

Min bror filmade. Egentligen var det bara tänkt att han skulle filma vigseln, men av bara farten så filmade han resten av kvällen också. Alla tal, valsen och så... Tror inte han tyckte det var så hemskt att filma, faktiskt. Det behövdes ju inte filmas hela tiden, så han hade gott om tid att prata mellan filmandet.

• Havsro

Känner jag min pappa rätt så kommer det filmas vare sig vi vill heller inte..he he men det känns rent spontant som man skulle vilja kunna plocka fram den nån mörk, kall höstkväll när livet inte känns fullt lika kul.. :)

• Gizmos

Vi hade en prof. filmare hela dagen, kostade 4500 och ar vart varenda krona!!!!
    Jag har tittat oa den sakert 20 ganger sen brollopet for en manad sen.
    Det ar sa kul att se hela brollopet och festen fran en "objektivt syn"!!! Nu kommer vi garanterat aldrig att glomma alla kanslor den dagen...
    Visst ar fotona vackra och fina, men man kan inte aterspegla de sma detaljerna via foton.....

• Too Be  gift nu

Vi hade också en inhyrd filmare när vi gifte oss och det är vi jättetacksamma för!!
    Dels så fick våran släkt och våra vänner se giftemålet (vi gifte oss själva utomlands) och dels så är det så värdefullt att kunna se och höra allt igen:)

• chamor

Vi har vissa delar filmade men iaf hela vigseln. Ska ta tag i att redigera snart.. Kul att suga på karamellen lite extra..

• lillaj

Jag håller helt klart med, vi tittade på en av våra filmer häromdagen och det var en helt sagolik känsla man liksom återupplevelser allt inkl de detaljer man missade

• mazaba

låt inte bara en filma be ett par st, vi gjorde misstaget att bara ha en o det blev inte mycket filmat tyvärr när han trodde han filma gjorde han det inte så vi har inte alls mycket inget på solo sångerna som vi allra helst ville ha.....

Så be fler alla filmar ju olika kul att ha.

Svar på tråden Rekommenderar att ni filmar ert bröllop!