• Freckles

Underhålla gästerna med vad...

Nu behöver jag hjälp med lite tips och ideér om hur vi ska underhålla våra gäster under tiden vi fotograferas.
    Vi kan tänka oss att påta ihop nån tipspromenad om oss el om roliga bröllopsanekdoter. Har någon nån mall el annat tips??? Uppskattar hjälpen enormt!!!

Tack!!

• Svar på tråden Underhålla gästerna med vad...
  • Freckles

Tack!!!

Vi ska bara ha familjen på vår bröllopsdag och de e de 10 personerna som vi vill ska ha nått att göra. Vi ska hålla till hos mina föräldrar så vi tänkte att de skulle få gå en vända på tomten (el i huset om de regnar) Typ en tipspromenad om oss och så och se vem/vilka som "känner oss bäst"! Så kan vi gå igenom svaren när vi kommer dit...kan de va nått?

• Freckles

Låter roligt! Men vadå gjort filmer av kort? Förlåt om ja e lite trög. Har ni gjort en egen ihopklippt film då?

De e roligt när frågorna handlar om er/oss. Då får man se hur mycket de kan och vet om en!

BlendaSigne skrev 2008-08-26 23:46:13 följande:
    Istället för tipspromenad ska vi ha "Melodikrysset". Vi har gjort lite olika filmer av kort etc som vi lägger till musik samt även sketcher o vanliga "videos" som vi kommer ha frågor till - o alla frågor handlar såklart mer el mindre om oss :)
  • Freckles

Vad klurigt, ett korsord! De blir säkert jättebra.
    Håller på och sammanställa en tipspromenad med lite blandade frågor om oss och bröllopsseder och bruk.

Vad har ni för frågor om Er? (Om du vill delge alltså...)

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-27 17:22:04 följande:

Freckles vi har gjort ett frågeformulär samt korsord som våra gäster ska få roa sig med under tiden vi fotograferas Vi kommer sedan att gå igenom dem med dem och så får 1-3an var sitt pris och resten tröstpris iform av hemma gjorda tvålar och en rostvål *bild finns i galleriet*
  • Freckles

Kärlek ger näring åt själen! Hi,hi - vad roligt med poängresultatet och bra frågor. E de ok om jag plockar lite ideér från Ert?

• Freckles

Precis! Den där med antal psalmer och pussar...
    Verkligen bra. Tack så jättemycket!!
    Då ska jag fortsätta med vår tipsrunda nu... gäller bara att inte pussas mer än vad vi angivit som rätta svar då... hi,hi

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-27 19:25:25 följande:

Jadå Plocka du hihi Ja jag tyckte det med iom det är frågor på hur uppmärksamma de egentligen är hihi
  • Freckles

BlendaSigne! Låter verkligen som en superkul idé.
    Lycka till!!

• Freckles

Hi,hi,hi!! De skulle vara kul.
    Kanske skulle kunna vara något till vår bröllopsfest... tål att tänkas på! Tack så mycket!

Brud 08 skrev 2008-08-27 20:04:11 följande:

Man kan ha någon med videokamera så gästerna kan spela in en hälsning till er, en och en eller parvis. Vill ni ha riktigt kul när ni tittar på den kan ni skaffa helium som de kan andas in innan de pratar
Svar på tråden Underhålla gästerna med vad...