Pite brudar -09!
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
Finns det möjligtvis någon mer som ska gänga sig i Pitetrakten med omnej som vill diskutera frisörer eller annat matnyttigt?
Nån som vet nått bra band i pite som spelar på bröllop?
James band spelar på alla möjliga tillställningar.
Vi har bokat in dem till våran fest och vi har haft dem på tidigare fester. Jätte bra musik för alla. rekomenderar varmt.
Deras hemsida:
www.myspace.com/jamesband009
Ok vad kostar det att boka dom?
Det beror lite på om man vill ha heldag, dvs använda delar av dem i kyrkan eller bara ha en festspelning. Det är lite olika från gång till gång (beroende på vad man vill ha), så det bästa är att ta kontakt med dem. jamesbandmusic@gmail.com
ok tack för tipset
Hallå har ni somnat? :)
någon som börjat fundera på fotograf?
Jo vi har börjat kolla lite priser
Vi vill bara ta porträtt bilder å då e det ganska lika i pris
Jag har äntligen fått boka en frissör åt mig och min tärna. Det blev hårsudion. Vilken trevlig personal de hade. Jag hade planer på andra frisörer, men jag fick inget svar av dem. Tillslut fick jag bla svar av Cau&co och de skulle vara lediga den helgen. Så när jag gick runt på stan i fredags så kom jag på att jag inte frågat hårstudion om de tar in bokningar. Och de gjorde de så nu har jag bytt frisör från anna klippare till hårstudion. För jag vill ju få en kontakt med frisören som skall göra frisyren och hon kan ju ge förslag på frisyrer som inte kommer störa håruppsättningen. Dock är de ju lite dyra men där fick man låna löshår om det behövs utan kostna. Där sparade jag 1500:-. Hur går det för er andra?
Sommaren 09: vad ligger priserna på för porträttbilder i pite?
Pitebrud 090801
Vad tog de frisörar du pratat med för bruduppsättningen? Fick ingick löshårslån i vanliga priset för Hårstudion menar du? Låter ju bra vad tog de ?
har bara pratat med fototjänst i stan dom skulle ha från 2800:- å sen ahr jag kollat bla petra hall å nån mer jag inte minns namnet på å det var ungefär samma om du bara ska ha porträtt