• femini­stbrud
    Äldre 20 Aug 20:53
    12413 visningar
    103 svar
    103
    12413

    080809 Hur gick det för er?

    Jag har tyvärr för stora bilder på min dator, men en bild på oss har jag lyckats förminska och lägga in!

    Jag vill se klänningar och outfits!

  • Svar på tråden 080809 Hur gick det för er?
  • Tyresö­Brud
    Äldre 24 Aug 20:43
    #11

    Hej hej,
    Det känns ju verkligen helt underbart att vara fru. Jag har börjat ändar mitt namn på telefonsvarare och visitkort etc men vänter fortfarande på att få hem bekräftelse på namnändringen.
    Har fått lite bilder av nära och käre men håller på att längta ihjäl mig efter att få fotografens bilder. Hon har doch lagt upp lite bilder på sin blogg.
    Gå in på www.artisticweddings.se välj bloggen och sen Lisa & Mattias så är det vi. Där finns ett litet smakprov iaf från fotografen, om någon vill se.
    Det är såååå ku att se allas vackra bilder!

  • kaleva­la
    Äldre 25 Aug 06:34
    #12

    superfina bilder..............

  • chamor
    Äldre 25 Aug 08:41
    #13

    Hejsan!

    Vi hade en underbar dag.. Några små minus. Min tillsydda halterneck satt så dåligt så jag gick och ryckte i den hela tiden... Tårtan blev en katastrof men annars var dagen underbar. Många gäster spexade och höll tal.

    En tråkig sak inser jag nu är att av fotografensbilder så blundar vi på typ 70% av dem.. (Han tog iaf 400) Några fina blev det iaf.. De första 5 bilderna i galleriet är fotografens de andra är en av gästernas..

  • hondaf­reak
    Äldre 25 Aug 09:17
    #14

    Hej, jodå det känns bra! Tomt kanske möjligen...
    Kom hem från 2 v bröllopsresa i Österrike och underbara Italien igår...Körde 130 mil igår så man är lite slak idag....
    Har tyvärr inga bilder ännu, men jag talar om när jag fått några.
    Jag blev toppenhäftig som 40-tals vamp! Precis som jag ville ! Ja alla i sällskapet (10 st) var fina. Festen blev lyckad, men vår trubadur började inte spela min musiklista förrän halv 12, och då började folk dansa....sen var det fest !!!
    Är lite orolig för att vår fotograf inte tagit nog många bilder.
    Synd att det är över !!!

  • lillaj
    Äldre 25 Aug 13:10
    #15

    Ni är kanonfina allihop Jag är skälv så nöjd med vår underbara bröllospdag och kommer leva på alla härliga minnen LÄNGE Men det känns lite sorgligt att all planering och sånt är över bara sådär. Nu är det kvar att ordna annons till tidningen, skicka tackkort och en dörrskylt! Sen ska vi bara se till att leva lyckliga i alla våra dagar och hoppas att dem blir många

  • brides­illy
    Äldre 25 Aug 14:00
    #16

    Hur snabbt skickar ni ut tack kort? Jag har inte fått provkortet än (inte de andra bilderna heller för den delen) men undrar om det inte är dags att iaf tack korten blir klara och kan skickas?

  • chamor
    Äldre 25 Aug 14:04
    #17

    Ska skicka ut dem helst nästa vecka

  • lillaj
    Äldre 26 Aug 07:06
    #18

    Vi har fått bilderna från fotografen nu så inom nån vecka ska vi föröska skicka i väg dem beroende på när vi får dem från tryckeriet.


    bridesilly skrev 2008-08-25 14:00:44 följande:
    Hur snabbt skickar ni ut tack kort? Jag har inte fått provkortet än (inte de andra bilderna heller för den delen) men undrar om det inte är dags att iaf tack korten blir klara och kan skickas?
  • brides­illy
    Äldre 26 Aug 07:10
    #19

    Oh igår fick jag provkortet till vårt tack kort. Va skönt det är när fotografen verkligen lyssnar in vad man vill ha. Precis så som vi ville ha det var det. Superfint. Hoppas han kan printa ut dem fort så jag kan skicka

  • Fröken­Hoppsa­n
    Äldre 26 Aug 07:30
    #20

    Vår 9:nde Augusti blev också underbar!! Vigseln var jättefin, och jag kännde mig som en princessa som äntligen fick sin prins! Festen sen gick JÄTTESNABBT känns det som, men det var väl bara vi, brudparet, som upplevde det så...
    Min pappa höll ett jättefint tal, vi hade några lekar, bröllopsbingo under middagen som blev jättelyckat, sen höll jag ett tal till min nyblivna man o hans två döttrar..
    Våra trubadurer spelade jättebra, och stämningen i vårt fest tält var på topp!
    Ett minus under kvällen var att severingspersonalen tappade sönder vår caketopper,(den föll och huvudena slogs bort) som var såååå fin. Men bruden räddade situationen å tryckte dit bara huvudena uppe på tårtan, kunde ju inte direkt ha en caketopper utan huvuden på vår tårta!

    Flera dagar efter bröllopet kände jag mej helt tom å trött!!
    Men nu njuter jag av att vår dag blev så lyckad, och att vi fått så många positiva kommentarer angående vår fest och vår vigsel.
    Men framför allt njuter jag av att vara gift, en mäktig känsla!

Svar på tråden 080809 Hur gick det för er?