• dalsnärtan

Fotograf i Dalarna

Är det någon som har koll på nån bra fotograf i södra Dalarna ex Hedemora Avesta Borlänge Falun??? Vi skulle vilja ha en fotograf som följer oss hela dagen

• Svar på tråden Fotograf i Dalarna
  • fredag den 13e

Finns en i Stockholm som verkar bra. Vi har bokat honom och han kommer vara med hela dagen.
    Var helt okej för honom att åka till Säter-trakten.

Annars verkar Adorafoto vara bra också.

• kattmamma

Hej!

Lillemor Kax i Hedemora är otroligt bra, har använt henne flera gånger till olika saker och har fått MYCKET bra respons av vänner.
    Annars är Mäster Björn i Falun också riktigt bra!

Lycka till!

• Sansisen

Hejsan!
    Kan rekommendera en fotograf, hans hemsida heter www.digitalsweden.se. Han heter Pelle (kallas för Gomer) och är en mycket bra fotograf. Har precis flyttat upp från Stockholm till Hedemora. Vi hade honom med oss hela dagen, och har var super! Kan verkligen rekommendera honom!

• dalsnärtan

Åå tack för alla tips Pelle verkar mycket intressant hört hans namn nämnas tidigare men jag har inte hittat honom. Sansisen får man fråga hur mycket ni fick betala?

• Sansisen
    dalsnärtan skrev 2008-08-21 11:16:58 följande:
    Åå tack för alla tips Pelle verkar mycket intressant hört hans namn nämnas tidigare men jag har inte hittat honom. Sansisen får man fråga hur mycket ni fick betala?
    Han tar ca 9000 kr plus moms, så vi betalade omkring 11 500 kr. Det var det verkligen värt, bilderna är fantastiska! När man tittar igenom dom så är det som att vara med om bröllopsdagen på nytt, sitter med tårarna i ögonen varje gång!
  • dalsnärtan
    Sansisen skrev 2008-08-22 21:32:42 följande:
    Nu heter hans sida www.bildjouren.se!
    Jag har hittat honom har mailat lite så vi håller på att funderar tänkte jag skulle kolla runt lite.
Svar på tråden Fotograf i Dalarna