• sommarbrud2010

Bra fotograf i Linköping/Norrköping

Hej!
    Vi ska antagligen gifta oss i Vårdsberg och sedan ha festen i Skärkinds bygdegård. Har ni några förslag på bra fotografer och vad de tar. Samt fina fotoställen i de trakterna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 07:58
    Gärna en duktig hobbyfotograf, som inte äger fotona efteråt!

• Svar på tråden Bra fotograf i Linköping/Norrköping
  • Fejs

Tror det är viktigt att kemin fungerar mellan brudparet och fotografen och att man har förtroende och tycker de gjort bra bilder. Vi tycker det är viktigare än priset.

• lemonbird

Har besökt Tomas Kihlman och det blir mycket prat från hans sida och liten verkstad kan man säga. Man ska nog inte välja honom om man vill ha många kort att välja på. 50 min snack och 10 min fotografering och då tog han extremt lite bilder, hoppas på Gud att de blir bra. Han får en däremot att slappna av och sägs vara en av de bästa i länet, om man vill betala 3 gånger så mkt som fotoateljén i Gamla Linköping tex.

Tips på bra billiga fotografer sökes, verkar bara vara Kihlman, JFalk, Fotofolket, Gamla Linköping som folk pratar om, finns det ingen annan fotograf som är bra i Linköping?

• Fru Calice

Måste bara få tipsa om David Zandén!www.zproduktion.se/2008/index.htm
    Jättebra fotograf som tar superfina bilder! Väldigt humana priser har han oxå o det är ju ett extra plus i kanten tycker jag.
    Han o hans fru har bröllopsteamet tillsammans så är man ute efter ngn som fixar blommorna hittar ni mer info om det här www.brollopsteamet.se/

• sommarbrud 080802

Vi hade en vän till oss. David Eriksson heter han. Han gör endel reportage till Norrköpingstidningar med bilder. Eller gjorde iaf. Numera går han med en annan bröllopsfotograf och lär sig för att bli proffs.

Han tog våra bilder och har redigerat alla. Vi kan verkligen rekommendera honom vidare.

Bilder finns att se snart på min blogg: steffiiis.blogg.se

Pris vet jag tyvär inte,då han gjorde ett vänskapspris till oss. Men tror han är relativit billig. En tusenlapp eller två kanske..Svårt att gissa. Ring honom!

• Piggelinlover

Vi kommer att ha en hobbyfotograf....som jag tykcer är duktigt....han har lite olika pris för lite olika saker...
    Och man får ALLA bilder i 16 megapixel på skiva(lr var det dvd, Minns inte)..
    Är på jobbet just nu men om TS skriver ett inlägg i mig gästbok så kan jag skicka över länken till dig lite senare ikväll...

//Elin...

• lemonbird

Kollade på David Zandéns bröllopsbilder, jättefina precis den stilen vill vi ha. Vad kostar han?

• Saxiquine

För att publicera bilder på andra personer på internet måste man ha personernas tillstånd annars bryterman mot lagen och kan stämmas.

sommarbrud2010 skrev 2008-08-21 07:47:17 följande:
    Men innebär det också att han har rätt att använda korten? Typ på sin hemsida och sådär?
  • MilosMamma

Vi har en duktig kompis till oss, han ska fota våra kort. Han är Hobbyfotograf.

Svar på tråden Bra fotograf i Linköping/Norrköping