• sommarbrud2010

Bra fotograf i Linköping/Norrköping

Hej!
    Vi ska antagligen gifta oss i Vårdsberg och sedan ha festen i Skärkinds bygdegård. Har ni några förslag på bra fotografer och vad de tar. Samt fina fotoställen i de trakterna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-21 07:58
    Gärna en duktig hobbyfotograf, som inte äger fotona efteråt!

• Svar på tråden Bra fotograf i Linköping/Norrköping
  • sommarbrud2010

Är de flexibla eller är det bara det stora och det lilla paketet som gäller?
    Någon mer som har förslag?

• Fejs

De är säkert felxibla, ring och prata med dem. Vi tog stora paketet.

• sommarbrud2010

På tal om fotografer och sådär. Hur tidigt måste man boka innan det börjar bli uppbokat?

• sommarbrud2010

Det var bra pris. Någon som har haft honom som fotograf?

• resenären

Fotografen i fråga är jätteduktig. Fian bilder till ett mycket bra pris. Jag rekomenderar dig att titta på hans hemsida.

• sommarbrud2010

Jag tycker inte att bilderna på hans sida ser särskilt proffsiga ut. Det är dåligt ljus och dålig skärpa på många av dem. Det ororar mig att det är dessa han har valt att visa upp och allså tycker att de är riktigt bra...

• lillP

Kan rekommendera www.fotografica.se Har inte fotats av dem än, men de har varit superbra i alla kontakt. De har inga direkta paket utan tar fram ett förslag utifrån vad ni vill. Vi kommer tex att ha dem med oss i ca 11h, från förberedelse till festen. Har alltså inte köpt något paket utan betalar timpris för dem under dagen och köper till foton/album senare.

• sommarbrud2010

Vad får ni betala för de timmarn? Ingår det inga foton?

• lillP

Vi betalar 500kr/h för två fotografer. Inga foton ingår, vilket man kan förstå med tanke på det låga priset. Men som sagt, de komponerar ihop ett paket åt en om man vill ha det. För oss passade det här upplägget bäst

Svar på tråden Bra fotograf i Linköping/Norrköping