• Timba
    Äldre 19 Aug 13:35
    7306 visningar
    12 svar
    12
    7306

    DJ eller bra band i Uppsala med omnejd?

    Jag undrar om någon här känner till DJ, trubadur eller band i Uppsala med omnejd? Är så bra att få tips från någon annan då det verkar vara en djungel av skojare i nöjesbranchen...

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden DJ eller bra band i Uppsala med omnejd?
  • Juliaz­zb25
    Äldre 19 Aug 15:09
    #1

    Hej!

    Vi hade en jätte jätte bra dj som heter dj gugge.
    ska kolla om jag har hans tel nr kvar så kan jag skicka den över till dig.

    Häls Julia

  • Timba
    Äldre 19 Aug 16:56
    #3

    Tack för era svar!

    Juliazzb25: Jag tar gärna emot dj gugges nummer! Hur mycket kostade han och hur länge spelade han? Har han eget ljus?

    myslo: njä, inte gör du väl reklam? Du är ju bara behjälplig ! Tack för tipsen! Hade helt glömt nationerna! Om du kommer på något mer och känner att du gör reklam så får du gärna skicka ett privat pm till mig! Jag tar gärna emot reklam!

    Tack snälla ni!

    Och finns det fler tips så tar jag gärna emot!

  • Juliaz­zb25
    Äldre 19 Aug 17:03
    #4

    Här får du hans hemsidan.

    www.dj-gugge.se/

    han spelade från 21.00 till festen var över...

    han har alla egna saker jätte jätte bra....

    jag tror inte att ni kommer ångra er om ni anlitar honom.
    jag tror att vi betalade runt 6000 sek och det var värt varenda liten kr.

  • myslo
    Äldre 19 Aug 22:38
    #5

    Jag kan tyvärr inte komma på hur man skickar privata pm...

    www.kuratorskonventet.se/OrkK hittar du information om alla studentorkestrar och tupplurarnas hemsida är www.tupplurarna.se och vi spelade på et bröllop senast i helgen

  • Timba
    Äldre 20 Aug 08:46
    #6

    Tack myslo!! Ska kolla upp det!

  • Wonder­Millan
    Äldre 20 Aug 22:42
    #7

    www.attra.nu är ett annat nationsstorband jag kan hjälpa dej med genom att berätta om.

    www.starchild.se spelar mer funk/soul tror jag bestämt..

    Hoppas du hittar det du söker!

    =)

  • Timba
    Äldre 22 Aug 08:49
    #8

    Tack WonderMillan! Vad snällt! Jag behöver alla tips jag kan få! Vet egentligen inte exakt vad jag är ute efter men någon/några som kan spela dansvänlig musik. Och jag antar att nationsstorbanden gör det, eller (var 100 år sedan jag gick på nation)? Vet du hur mycket ett sådant band brukar ta i gage?

  • Wonder­Millan
    Äldre 22 Aug 09:48
    #9

    Nej inte riktigt.. Kontakta dem så får du nog prata med någon som har koll! =)

    Det borde gå att finna någon kontaktväg via hemsidan!

    Lycka till!

  • Wonder­Millan
    Äldre 24 Aug 12:38
    #9

    Alltså, jag vet inte vad de tar, men jag var på ett bröllop på ekelundshof och då spelade de, så jag vet att de gör sådant iaf! =)

  • Äldre 27 Aug 09:26
    #10

    Hej Timba!
    VI anlitade ett superbra band när vi gifte oss som jag verkligen vill rekommendera. Fullt ös och fullt på dansgolvet hela kvällen. Dom lirar nästan bara på bröllop och var väldigt proffsiga och lyhörda alltigenom, från kontakt till själva giget. Dom lyfte verkligen festen, och jag tror faktiskt nån av dom var från Uppsala. Hur som helst: high fidelity heter dom. highfidelity.nu
    Tror de ligger lite dyrare än nationsorkestrarna, men det är det värt.
    Hör av dig om du inte hittar på dom, tror jag har deras telefonnummer nånstans.

  • blivan­de fru Rosenq­uist
    Äldre 27 Aug 09:36
    #11

    vi anlitade ett band som spelade från det vi kom till lokalen klockan 17:30 och till 01:30 när sista gästerna gick.
    Dom hjälpte till med allsång etc.
    kostar bara ett par tusen. hem.bredband.net/akeandmarieband/

    lycka till

    lotta

  • Äldre 16 Oct 14:39
    #12

    Hej
    Jag jobbar som DJ i Uppsala och du hittar mer info om mig på www.discjockey.nu

    /mats

Svar på tråden DJ eller bra band i Uppsala med omnejd?