• anja1661

hönsmamma?? nää...hundmamma! :-)

vi ska bli hundägare!! till en lite 8veckors jack russel!!! får kanske tom hämta hem idag!!!! *hoppas*

bara sååå glad! vi har velat ha hund sen vi träffades men det har inte funkat av olika anledningar. men nu så har alla bitar fallit på plats!!

*håller tummar o tår*

• Svar på tråden hönsmamma?? nää...hundmamma! :-)
  • AniMann

ååh vad kul =)

jag saknar hund! hade en shih-tzu tik förut som jag saknar nått enormt!

Hoppas ni får den lille idag då =)

• anne på grönkulla

Åh vad mysigt - skulle gärna ha en russel själv (har haft en förut o saknar det) - men i vårt liv funkar det inte än! Grattis!

• anja1661

det blir idag kl 19.00!!!!!!

• lillP

åh, vad roligt och mysigt!!

• skille

Så utrolig gøy, lykke til:)

• Anemia

Oh! Vad skojigt!! Hundar och djur förgyller livet!
    Ta mycket kort och njut av valptiden- den går fort!

• Piggelinlover

aaaaa...
    Minns hur det var när vi hämtade hem vår lilla ögonsten....
    Han e numera 18 månader och jag undrara vart tiden tod vägen..
    Håller med Anemia, TA MKT KORT!!!!!

• Anemia

Ett tips till.. köp en extra skurborste, bara för hunden..

• skille

Jeg fant hunden vår på norges svar på blocket for ca 1 år siden, min m2b og jeg bodde ikke sammen da. Med en gang jeg så Don ringte jeg m2b og ba han forte seg til datan og se på hunden. Før han hadde sett hunden på nette hadde jeg ringt eieren og avtalt at vi skulle ha Don over helgen på "prøve". Men vi bodde jo ikke sammen og for å ha en hund måtte vi bo sammen, så vi flyttet sammen samme kveld. Vi hadde hunden på prøve men med en gang vi hentet han viste vi at den hunden skulle vi ha. Det er en helt fantastisk hund og jeg elsker han over allt på jorden. det er babyen min:)

• Boxerbruden

Åh va härligt. Grattis. Kan tänka mig att du tycker dagen går sakta och skulle vilja hämta valpen redan nu *S*
    Är det en kille eller tjej?
    Spännande hur som helst. Ta hand om den ordentligt nu och gå kurs och aktivera den så ska du se att du har en otrolig vän för livet. (visst man har en vän för livet ändå men jag anser att en hund ska aktiveras)

Svar på tråden hönsmamma?? nää...hundmamma! :-)