• Fejs

Namnlappar för bordsplacering

Hej!
    Skulle vilja ha tips och ideer på hur man kan göra namnlapparna för bordsplaceringen. Hjärta att sätt apå glasen är det enda jag kommer på, lite trist då jag nyligen var på ett bröllp som hade så. Några andra ideer?

• Svar på tråden Namnlappar för bordsplacering
  • Celeste97

Vi körde vanliga "trista" papperslappar med namnen på, men skrev ut lite citat och roliga konversationstips på undersidan av dem. Det tog en liten stund innan gästerna upptäckte detta, men snart viskade de fräcka finska fraser till varandra...
    Bild finns i mitt galleri!

• Fröken förväntan

Jag har skrivit ut namnen på skrivaren och sedan skurit dem i smala remsor, gjort ett hålslag i ena änden och sedan trätt ett fint snöre igenom och bundit dem runt servetten.

• Fröken förväntan

Här är en idé också
    images.google.se/imgres%2520%26%2520Johan/placeringskort.jpg&imgrefurl=www.brollopsguiden.se/gallery/image_view.php%3Fimage_id%3D13531&h=246&w=197&sz=24&hl=sv&start=52&um=1&tbnid=7M88711v6-lnpM:&tbnh=110&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dplaceringskort%26start%3D40%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DN

• Längtan0808

Jag har köpt pussklockor av en tjej här på BT,i dem har jag knutit en lapp med namnet på i ett organzaband. Jätte fint blev det, så nöjd!

• Pumpkin

Det finns bild på våra i mitt galleri...

• Bengts blivande

Jag plockade fina stenar vid en strand och skrev på dem med en vit penna. Blev personligt och fint!

• Pidis

Jag ska göra bokmärken. Sån du kan lägga i en bok när du inte ska läsa mer just då.
    Med gästens namn på och vårat monogram. Samt ett organza band i toppen.
    Kommer att lägga ut bild när första layouten är klar

• Fenixx

du kan göra små lappar som hänger på glasen med "liten snurr" du kan se längst upp i mitt galleri.
    (lade in bild då jag är så kass att beskriva)

• Moninan

Jag ska vika askar av en fin tapet som ingår i mitt färgval. På dessa askar ska jag skriva ner deras namn och i askarna så ska jag har lite smått och gott som en liten gåva tex egengjord choklad eller gelehjärtan.

Svar på tråden Namnlappar för bordsplacering