• Vi två ska bli en

Brudar mars 2009 som vill ha kul vägen tills vi blir fruar

Hej Brudar!!!!

I mars smäller det då blir jag fru och hoppas att få prata med flera som man kan dela tips och råd.

Man vill ju att det ska bli perfekt första och förhoppningsvis sista gången man gör någon så här stort.

• Svar på tråden Brudar mars 2009 som vill ha kul vägen tills vi blir fruar
  • didis

Jag trodde jag var ensam om mars, verkar inte vara högsäsong direkt... vi gifter oss borgerligt den 14:e.

Var precis inne på din sida och såg att ni varit tillsamman i 1,5 år - det slår jag lätt! 14 mars är vår 20-årsdag...

• Vi två ska bli en

Oj där ser man ja här går det snabbt undan men va fan det känns så himla färr så varför inte...

Ja vi gifter oss det 28 mars i österhaninge kyra (utan för sthlm) ingen av oss e direkt religösa men tycker att det e fint med kyrkligt bröllops.....

Dessutom blir vi dom första i våra familjer som gifter oss kyrkligt ;)

Hur långt har du kommit i dina planer??

Jag känner mig stressad fast det e ett tag kvar...

Har en så länge bara bokat kyrkan och klänning ring har jag bestämt med inte köpt...
    Lokalen som vi tänkt hyra har semester stäng fram till på onsd så jag hoppas att vi får den annars bli det att börja om igen....

• didis

Vi har bokat lokal för festen, rådhuset vigsellokal var jättefin så troligen är vi där.

Vi bor i Norrköping så jag har en tanke om att hyra spårvagn för transport till festen men man blir ju lite bunden av rälsen! Om det blir spårvagn kan vi skåla i rådhusets magnifika marmortrapp nämligen.

Preliminär inbjudan ("save the date") skall sättas ihop nu i helgen och skickas ut.

Ringar använder vi inte till vardags så vi tar våra gamla förlovningsringar o putsar upp. Ev har min svärmor en gammal släktring som jag använder (har inte sett den än).

Band till festen står näst på tur och tårtan behövde man visst också var ute i god tid med. Mat skall vi börja fundera på så smått så vi kan åka till Tyskland och köpa vin...

Varje dag kommer jag på nya saker att göra eller kolla upp, tur att det är gott om tid!

Svar på tråden Brudar mars 2009 som vill ha kul vägen tills vi blir fruar