Vill se bröllopsfoton
Har ni nått tips på någon bra sida där man kan se lite bröllopsfoton, kanske ni har sett någon bra fotografs hemsida som visar lite exempel? Vill få lite ideer.
Har ni nått tips på någon bra sida där man kan se lite bröllopsfoton, kanske ni har sett någon bra fotografs hemsida som visar lite exempel? Vill få lite ideer.
kolla in "champagne group" det är de största bröllopsfotograferna som gått ihop..
också tycker jag kicki fotograf och fotograf birgersdotter är bra!
sök på jenny Blad,och kolla hennes sida. fantastiska bröllopskort!
vill gärna se fler foton
Vår fotograf har massor av foton i portfolion men lägger också upp smakprov från nya fotograferingar på länkar som man hittar om man klickar på Aktuellt på hemsidan, www.lindisima.se .
Paulina Westerlind har också en massa jättefina foton på sin hemsida, www.pwfoto.com.
Vår fotograf har många fina bilder...
ralphoto.se/
I hans portfolio kan du välja bröllopsbilder.
Kolla mitt bildgalleri, vi försökte ta lite udda bilder.
hmm kolla på www.yfoto.se där vet jag finns fina foton
Våra foton som vi tog finns på www.jmfoto.se/vip/080816
Vi är jättenöjda!
Jonna83: Ni är såå fina, gifte ni er möjligtvis också 2/8? Känner igen himlen :) Måste säga att det fick en fin effekt. Grattis!
vi gifte oss den 16/8 men ja.. svensk sommar lixom ;)
Ja den fick en väldigt bra effekt, snyggare än om det hade varit blå himmel ;)
Jonna83: Guuuu va fina ni va!! Älskar ditt hår!
Våra foton finns på: www.jennie-leeart.dinstudio.se/news_1.html
ja du...vi fick titta på dom via den där sidan redan dagen efter så.. han var snabb! Eller så hade han en väldigt tråkigt lördag kväll. Men glada är vi! ;)
www.brigittegrenfeldt.blogspot.com hade vi som fotograf och hon ingår i champagnegroup du kan se våra bilder där på hennes blogg hon är fantastiskt
*puffar* lite för den här tråden eftersom jag älskar att kolla på vackra bilder .