• simmepimme

Nytt After Eight omslag - mall önskas

Jag har sett en så rolig mall där man alltså byter ut omslaget på After Eight godisarna mot en bild på bröllopsparet men jag kan inte hitta den. Är det någon som vet var det finns?

Vi ska ha en After Eight låda som vinst i våran BröllopsBingo och jag tycker att det var en rolig grej sen när dom öppnar den och får se bild på oss.

• Svar på tråden Nytt After Eight omslag - mall önskas
  • simmepimme

Åh TACK Mrs September - det var precis den länken jag hade läst på BT.

Nu blir det pyssel )

• Troll1
    simmepimme skrev 2008-08-14 13:38:51 följande:
    Åh TACK Mrs September - det var precis den länken jag hade läst på BT. Nu blir det pyssel )
    Tala gärna om hur det gick. Tyckte det var lite omständligt, eller så är det jag som är trög...
  • simmepimme

Ja, jag vet att detta är överkurs men jag har tid över och tänkte att det kanske kunde vara uppskattat av gästerna. Eller som gåva till dom som hjälpt till vid brölloppet.

En kul grej helt enkelt. Men jag tror det blir bra.

• simmepimme

Nu har jag testat och det blev så läckert. Har gjort en blid på oss med namn "Herr & Fru X" och vårat datum.

Jag är så nöjd

• Waersta

Vill se bild!

simmepimme skrev 2008-08-15 11:24:35 följande:
    Nu har jag testat och det blev så läckert. Har gjort en blid på oss med namn "Herr & Fru X" och vårat datum.Jag är så nöjd
  • simmepimme

Åh, jag är ledsen - jag kan inte lägga in bilden då blir vi avslöjade men det var inte så svårt. Lite klipp och klistra, precis som länken högre upp i detta forum.

Men jag är jättenöjd över resultatet.

• Mrs Van Derkamp

Var det svårt?Verkar ju enklare att köpa after eigths hemifrån och klistra på egen bild istället från USA och dessutom mycket billigare

• Mrs Van Derkamp

Vore t.ex roligt att bjuda på till godisbuffén t.ex

Kommer garanterat att bli en "snackis" bland gästerna

• Mrs Van Derkamp

Plus en jätte härlig detalj inte minst!

Såg på www.brollopsgodis.se att man kan beställa godis med sitt namn och datum på men det blir ju så jädrans dyrt därifrån!Då kan man ju kanske göra egna och spara pengar om det inte är allt för svårt.

• simmepimme

Jo, det blir alldeles för dyrt. Jag har köpt min After Eight på ÖB och där kostar dom inte mycket, man kan ju välja olika smaker oxå. Sen har jag gjort egna bilder som jag skrivit ut själv och helt enkelt bara klistrat fast på det svarta lilla 2påsen" som godisen är i. Tror oxå att det kommer att bli en uppskattad detalj bland gästerna.

Överarbetat visst, men jag har tid över och gillar sådana här små detaljer.

Svar på tråden Nytt After Eight omslag - mall önskas