Vad skriver ni i tackkortet?
Hur har ni formulerat er? Vi kommer att skicka tackkort även till dem som sänt telegram och skickat presenter utan att vara bjudna på bröllopet.
Hur har ni formulerat er? Vi kommer att skicka tackkort även till dem som sänt telegram och skickat presenter utan att vara bjudna på bröllopet.
Här är 2 ex från Kortdesign.se som jag tycker passar även om man inte närvarade vid bröllopet.
Nu har bröllopsklockor klingat,
många vänner hälsning bringat,
vårt varma tack ni har,
från ett mycket lyckligt par.
Tack för att Ni gjort vårt bröllop
till ett minne för livet
Tack!
Har så svårt att bestämma mig vad jag tycker låter bäst.
Fler förslag?
"Tack för att ni gjort vårt blöllop till ett minne för livet! xxx & xxx"
Oj.. det hade ju redan tipsats om det... Hittade det också på kortdesign.se
Vi skrev våra tackkort för hand så vi ändrade lite beroende på vem det var till. I de flesta skrev vi dock "Hjärtligt tack för att ni var med och förgyllde vår stora dag!".
TACK
Vi hade en underbar dag!
XXX & XXX
Vi skickade också till andra än gästerna och ville ha en generell text som kunde passa in på de flesta som ex de som skickat postogram, solister, präst, arbetskamrater m.m.
Vi ska tacka var och en för vad de givit oss.
Samt tack för att ni var med och förgyllde våran dag
vårt tack kort bestod av ett collagefoto, några textrader från vår temasång, en personlig hälsning, tack för den specifika presenten samt inbjudan till middag på den ettåriga bröllopsdagen
"Tack, tack som fan!" skriver vi... ;) Som en sann musiker! Fast vi är inte musiker, vi bara gillar musik.
Piren, Vi hade en underbar dag passar ju faktiskt till alla oavsett om man var med på festen eller inte.
Ska fundera lite till innan jag sätter igång!