• sariat

Någon mer än Jag som gifter sig på Lördag 16/8?

Hur går det för er med allt? Börjar ni bli nervösa?

Jag e nervös men tror att allt e under kontroll hihi

• Svar på tråden Någon mer än Jag som gifter sig på Lördag 16/8?
  • pojomo

här är det en skrev nyss ett inlägg vad jag hade kvar å fattar inte att jag är såååå lugn, visst pirrar i magen när jag tänker på att det närmar sig men dagarna går så mycket fortare när man är på jobbet å planerar allt

• godard

Ja, jag tror allt är under kontroll! Känner mig bedrägligt lugn... Vi kommer att hålla till hemma i trädgården, så jag borde ju åtminstone ha vett att oroa mig för vädret. Men, som sagt, väldigt lugnt. Än.

• Bamboli

Hej alla. Jag vill bara påminna om en sak som helt missades den 26/7 då jag gifte mig. Om ni har önskemål att det skall tas vissa kort tex brudföljet utanför kyrkan, på era händer med vigselringar eller dordsdukning och bukett mm mm. Gör en lista på dessa och lämna till en ansvarig som ser till att alla dessa blir tagna. Jag gjorde inte det och har nu heller inga sådana foton :(. Sen vill jag bara passa på att gratulera er till bröllopen och den underbaraste dagen i livet.

• pojomo
    Bamboli skrev 2008-08-12 21:46:49 följande:
    Hej alla. Jag vill bara påminna om en sak som helt missades den 26/7 då jag gifte mig. Om ni har önskemål att det skall tas vissa kort tex brudföljet utanför kyrkan, på era händer med vigselringar eller dordsdukning och bukett mm mm. Gör en lista på dessa och lämna till en ansvarig som ser till att alla dessa blir tagna. Jag gjorde inte det och har nu heller inga sådana foton :(. Sen vill jag bara passa på att gratulera er till bröllopen och den underbaraste dagen i livet.
    det kan vara en idee att fixa eller säga det direkt till den som sköter korttagningen. Duningen tar jag när den är färdig på fredag å lördag morgon. Varför måste jag va en sån kontrollfreak ???
  • Bamboli

Jag tycker att du gör helt rätt i att vara ett litet kontrollfreak. Den här dagen är bara en gång och den måste bli bra annars tänker man på det resten av livet

• Lajsan

Här e en till 16 augustare, längtar till man får göra dom sista grejorna så som hämta klänningen, duka i lokalen....

• sariat

idag ska jag till Gekås och shoppa så jag får något annat o tänka på en sekund. Fast ska iofs handla grejor till the wedding så ja..

Hur ska ni ha ett bröllop? kyrkan? lokal? restaurang? många gäster? ja berätta.. e nyfiken..

• Lajsan

Det blir kyrkbröllop, häst och vagn till lokalen, 67 gäster. Lite av mina förberedelser ligger i galleriet. Inte långt kvar nu hörni!

• pellas

Här är en till som gifter sig nu den 16:e aug,ska vara i stadshuset,stockholm,sen blir det fest!!!

Svar på tråden Någon mer än Jag som gifter sig på Lördag 16/8?