• a wife to be

Vilken morgongåva?

Jag vet verkligen inte vad jag ska köpa i morgongåva till min m2b. har ni några förslag?

• Svar på tråden Vilken morgongåva?
  • Marsaphir Marlean

Jag köpte en riktigt exklusiv klocka som han ALDRIG skulle köpt själv. Han har ingen riktigt fin klocka och denna är tidlös, ställer in sig automatiskt och har datum och vattentätt glas.

• Estra

Jag har köpt en gitarr! Känns klockrent. Han sitter alltid och plinkar på andras guror när det är fest och kan en del, men har aldrig tagit sig råd att köpa en själv. Tror det kommer bli kanon, ska även lägga in ackord till nån romantisk låt som han kan spela för mig på hotellet på morgone efter bröllopet! :)

• a wife to be

Låter ju som bra saker, vet inte om det skulle passa här, iofs vill han ha en gitarr men vad kostar en sådan?

• Flooora

Vi gifter oss om 2,5 vecka och jag har ingen aning om vad jag skall ge min blivande man i present, paaaniik.....

Jag hoppas på tips i denna tråd

• 4us2

Han kommer att få en upplevelse dag. Jag har bokat hotell på annan ort men aktiviteterna blir en överraskning. Jag har bokat spa för 2, med bad och massage. Dagen efter blir det utomhus konsert i Danmark där vi mumsar ur picknic korgen.

Vi gifter oss på en skärgårdsö och gästerna blir kvar över helgen. Så denna dag blir vår speciella dag utan hund och barn. Vi reser mycket i våra arbeten så upplevelser tillsammans är guld värda.

• Carro 25okt2008

Vi flyttar inom kort till ny fin lägenhet så jag har beställt specialgjorda tavlor av en konstnär som är vän till mig, i min sambos favoritfärgkombination. Det är 3 tavlor i en serie som jag tänkte skulle hänga ovanför sängen.

• Mumriks blivande fru

Min m2b ska få en tatuering. Han har alltid velat tatuera sig och jag har varit emot det, så han kommer att bli jätteglad (hoppas jag) att det är en present från mig

Svar på tråden Vilken morgongåva?