• Vi två ska bli en

Fotograf??

Hej!!!

Nån som vet någon bra fotograf i sthlms området till en vettig peng????
    Många tips tack....:)

• Svar på tråden Fotograf??
  • countrypie

det beror på hur mycket ni vill lägga... vi har kikat på lindisima, OzDeleau, mikaela frie samt en fotograf från Göteborg, Jenny Blad

• lyckligaparet

Ring Jonas Axelsson!!!
    www.jonaldi.com

Han är grym!! Vi är supernöjda med våra bilder!
    2900 kr betalade vi för över 3 timmars fotografering, videofilmning och redigering av 15 bilder.

Väldigt lätt att jobba med!

• J D

Hallå, reklam är förbjudet, eller?

• Sommaren0608

Enligt info och regler gäller:

Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).

Jag har ingen som helst främjande anknytning vad det gäller detta inlägg. Ser det som ett vänligt tips. / Katja
    J D skrev 2008-08-13 13:16:57 följande:

Hallå, reklam är förbjudet, eller?
  • Sommaren0608

Har för säkerhets skull rapporterat mitt eget inlägg för granskning.

Mvh Katja

• J D

Ja, inlägg nummer ett ser ju iaf bra misstänkt ut tycker jag, det var främst det jag reagerade på. Och det är nu borttaget ser jag.

• Flamingo80

Vi hade Mats från www.studiolivia.se. Vi fick honom genom rekommendation av en annan fotograf. Vi ger honom toppen betyg! Jag är så nöjd att jag satsade på honom. Jag tror hans priser är rätt O.K. för att vara Stockholm.

• Vi två ska bli en

Tack för alla tips ska kolla runt lite tack tack

• lisamark

Vilka priser som är vettiga kan man diskutera om men hemsidor kan man besöka ändå för lite inspiration. Vår fotograf är orasisfoto.blogspot.com/ och jag kan bara rekommendera dem. Jätte fina bilder och jätte trevliga fotografer! Vi fick dem från rekommendatioer här på BT.

Svar på tråden Fotograf??