• Grund

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Vi kan ha inflyttningslussefika hos oss!!!
    Kan alla luciahelgen?

• Grund

Astriden, det låter som en toppenidé. Ska vi ses hos dig vid 16, eller är det försent?
    Hur lång tid tar det till kyrkan från dig?

Lussefika på fredagen eller söndagen? Söndag kan var lite mysigt också tycker jag.

• Grund

Barba, vilken bra dag! Underbart att få rensat i gammal skit.
    Kul att handla badrumsgrejer också Fast det klart, dyrt är det.

Sitter nu på jobbet och rullar tummarna kan man säga för det system jag jobbar i ligger nere. Tur att internet funkar iaf.
    Men om 5 minuter är det dags för innebandy

• Grund

Astriden, Spännande spännande spännande!!! Håller tummarna för att allt går bra för dig vännen! Kram!!

Aybee, du var underbart vacker!!! Härligt att du är sååå lycklig!
    Ser fram emot alla detaljer

• Grund

Amor Sweetie, Jag såg Er fina bild i tidningen!!! Sötnosar!

Långse: var är du?

MrsD: jag har en från Make up store. Samma som den där som är tre färger i en burk, fast jag köpte bara en färg. Den är helt OK. Har inte testat någon annan direkt.

Riktigt impad av Astriden som ser till att omvärlden får veta att det hänt grejer

• Grund

Amor Sweetie, Jag såg Er fina bild i tidningen!!! Sötnosar!

Långse: var är du?

MrsD: jag har en från Make up store. Samma som den där som är tre färger i en burk, fast jag köpte bara en färg. Den är helt OK. Har inte testat någon annan direkt.

Riktigt impad av Astriden som ser till att omvärlden får veta att det hänt grejer

• Grund

Men Långse-Gumman, vad trist med din farmor. Jag håller verkligen tummarna för att hon blir bättre igen och att din farfar och farmor får många år till tillsammans. Stor Kram till dig vännen!

MrsD: Amors bild var med i GP igår

Tänk om Astriden är mamma nu *nyfiken i en strut*

Hur lång tid kan det ta från det vattnet går? Är det fr.o.m. vattnet går man börjar räkna tiden eller från det värkarna drar igång? Man säger ju att det tog 3 timmar, 26 timmar etc etc???

• Grund

God morgon girls!

Ja, visst är det med spänning man slänger sig in på BT idag

Aybee: du måste uppdatera oss alla om du hör ngt! Hoppas du har det bra i Sthlm!

• Grund

Nu är man så nyfiken!!!
    Kollade Facebook och såg att hennes tärna N kommenterat:
    Nu ska jag bli moster snart...kämpa på Nini!
    Det måste ju vara Nina hon menar och hon skrev detta kl 12.25 idag.
    Usch, nu man nästan orolig att hon har det jättejobbigt
    KOM NU BEBIS JARLHOLT!!!

• Grund

OK girls, har ni hört något än???
    En tjej har skrivit på hennes wall på fb att hon läst att hon fått en gosse. Undrar var hon läst det???????
    Är det sant så: STORT GRATTIS vår första Göteborgsmamma!!!

• Grund

Då har du inte fått något SMS då Barba.
    Jag hoppas verkligen att det stämmer men man vet ju inte.
    Håller tummarna så hårt att de mår bra. Man börjar ju bli lite orolig nu...

Långse, jag tror de är på Östra så vi kan börja där!

• Grund

god morgon och
    grattis grattis grattis mamma och pappa j!!!

• Grund

Amor: Nej, jag tror inte vi ska gå på mässan. Funderade på det ett tag men jag bokade in ansiktsbehandlingar till mamma och mig på Smögens Havsbad på söndag så det blir hemresa istället.

• Grund

Å vad roligt att få lite mer info om lilla(?) gossebarnet J
    Hoppas giraffbodyn passar iaf

Aybee: Härligt att ni har det bra i huvudstaden! Ser ram emot fika när ni kommer hem så vi får höra allt om er dag!
    Kram!

• Grund

Halloj girls!

Blir ett sent inlägg från mig idag. Var nere på lagret i morse och grejade lite men nu har jag fått pannkakor i magen och är tillbaka på jobbet.

Amor: gick simningen bra? Du vinner väl?

31maj: Synd att vi inte ska till Smögen samma helg. Jag ser riktigt fram emot söndag och få bli ompysslad en stund.
    Igår var jag och köpte papper till tackkorten så nu ska det skäras och stäplas och embossas igen. Inte riktigt lite inspirerande som före bröllopet men det ska bli skönt att få skicka dem.

• Grund

God morgon!

Fredag igen

31maj: Gud vad skönt att kunna jobba hemifrån. Det hade jag också velat göra ibland.

Igår fick vi satt upp några av våra lister och herregud vilken skilland det blir. Så fint

Inget hört från Astriden. Hoppas verkligen allt är bra och att de njuter av att vara föräldrar.

• Grund

Åhh Astriden, jag blir så glad att han får heta Adrian. Du vet ju att det är mitt favoritnamn också Härligt!
    Bra jobbat tjejen å kämpa på så länge! All beundran från mig.
    Jag förstår att lilla Adrian är helt bedårande och det ska bli roligt att träffa honom någon gång framöver.
    Säg till om du behöver hjälp med något, OK? *KRAM*

Aybee, helt Psyko!!! 4000 spänn? Helt sjukt!
    Hoppas din lilla pärla mår bättre snart!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5