• bröllop0808

Bra fotograf runt Västerås

Söker en bra fotograf till billigt pris... Vi har budget varianten på bröllopet så det får ju inte kosta hur mycket som helst.

• Svar på tråden Bra fotograf runt Västerås
  • mmmalurk

Jag tipsar om Porträttstudion... de skräddarsyr också

• katjakaj

Porträttstudion är jättebra!!!!

• Äntligen är det min tur

Photografen är jättebra.
    Bra priser. Ligger på Stora gatan.

• Rebellen75

Jag säger också Porträttstudion. 1800kr för en timmes fotografering. Sen är det bara att köpa bilderna när ni får råd.

Har tagit mina kort där i snart 10 år ( barnens halvår och 1 års porträtt)

• miss u

Bra tråd, för det var precis det här jag låg sömnlös och tänkte på i natt.. och jag ska gifta mig 18 juli! Lär blir ett vrak tills dess

1800:- låter ju helt klart som ett överkomligt pris. Måste man fota sig i Västerås då? Vi har tänkt att gifta oss i Kolbäcksområdet. Kan man begära att dom åker dit tror ni?

• Rebellen75

miss u

Gå in och hör med dem de tar ju extra beroende om du tar korten på en lördag efter 15.00. Så säkert vill de ha något för att åka iväg.

Vi kan ta bilderna vart vi vill i stan typ slottet, djäkneberget utan att det kostar och då möter de upp oss där så det inte går åt massa tid för transport. Det är ju bara en timmes fotografering. Men jag tycker att du ska boka dem nu. För som du märker är de ganska populära

• helenekl

Maria Andersson www.mariaandersson.com är jätteduktig, charmig som bara den och hur trevlig som helst. Henne hade vi när vi gifte oss för två år sen o nu i lördags hade min syster henne

• miss u

Jag såg i Västerås-tidning i helgen att det var ett par som anlitat Strömsholms Bild som fotograf. Är det nån som hört talas om dom tidigare? När jag kollade på eniro hittade jag bara ett mobilnummer. Kändes lite skumt, men behöver ju inte vara det. Skulle bara vara kul att höra om det är nån som känner till dom och vad dom har för priser.

• bröllop0808

Skönt med tips! Har kollat på både porträttstudion och Joseph Moudi men jag vet faktiskt inte....

Svar på tråden Bra fotograf runt Västerås