HJÄLP Festlokal i Linköping
Ja jag letar också efter något liknande.
Än så länge har jag bara hittat Gula Paviljongen, men jag har hört från en del at den lokalen tydligen ska vara sliten. Så nu är jag också tillbaka på rutan ett.
Ja jag letar också efter något liknande.
Än så länge har jag bara hittat Gula Paviljongen, men jag har hört från en del at den lokalen tydligen ska vara sliten. Så nu är jag också tillbaka på rutan ett.
Är det någon som vet hur många som får palts i Kaga Bygdegård?
Kommer trligen ha 100-120 gäster. Får det plats?
tack för svar propp o duchess :)
Får leta vidare, för jag vill ha plats till en del lekar o spex o sånt.
sommarbrud2010
Om du ska kolla Landeryd, kunde du kanske fråga om du får ta lite bilder, så kan ajg också få se hur det ser ut. Är lite jobbigt när man bor i England o inte kan åka ut o titta själv.
Och det kanske finns andra som har bilder från landeryds församlingshem.
TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Vilken tur jag har att BT och snälla människor finns i linköping
Jag vet!
Det är det som är så sjukt. Att det är bokat redan ett år innan. Jg håller också på att få panik härborta. Tänk om man inte hittar något ställa som man tycker är fint.
Idag ska min m2b (som är i Linköping i en vecka nu) försöka få tag på någon så han kan åka o tita på Hällgården o Gula Paviljongen, så får vi hoppas att de är fina men fraförallt LEDIGA!
Nu har m2b varit o tittat på Hällagården o Gula Paviljongen. Han har preliminärbokat GP till den första helgen i Augusti (1-2 augusti) Känns så spännande
Han tog bilder på båda ställena, som jag kan lägga upp på måndag.
Hur går det för er andra?
Här är bilderna min m2b tog i Gula Paviljongen:
s11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/
och här är bilderna till Hällagården i Borensberg:
s11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/
Funkar den här?
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder086.jpg
okej då kommer resten här =)
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder075.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder077.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder081.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder082.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder083.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder084.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder087.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder090.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder092.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder093.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder094.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder097.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Brllopsbilder096.jpg
HÄLLAGÅRDEN:
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder114.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder118.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder120.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder126.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder127.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder128.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder130.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder131.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder133.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder136.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder137.jpg
i11.photobucket.com/albums/a182/marianneottesen/gula%20paviljongen/Hallagarden/Brllopsbilder142.jpg
Hällagården har en hemsida med svarpåde flesta av dina frågor:
www.hallagarden.se
Gula Paviljongen kostar 6500. Då får man nyckeln freadg o måste lämna tillbaka den måndag.
På båda ställena har man ansvar för allt själv. mat dryck etc.
På Hällagården ingår bord, stolar, bestik etc.
På Gula Paviljongen endast bord o stolar.
Men kontakta dom. De ärväldigt hjälpsamma o skickar ut info om du ger dom din adress.
Kontaktpersoner
Hällagården:
info@hallagarden.se
tel. 0141-403 63
Gula Paviljongen:
soren@folketspark.se
och juste...
Gula Paviljongen ligger i Folkets Park i Linköping. (vid cupolen)
Hällagården ligger i Borensberg
sommarbrud 2010
Ja det ser jättefin tut. Kolalde de få bilderna som fanns på deras hemsida, o köket ser väldigt fräscht ut!
www.bygdegardarna.se/forening/skarkinds/