090801
Är det fler som skall gifta sig 1 augusti 2009? Skulle vara roligt att veta hur långt ni har kommit i planeringen...
Är det fler som skall gifta sig 1 augusti 2009? Skulle vara roligt att veta hur långt ni har kommit i planeringen...
Hej, jag gifter mig den 29 agusti 2009. Än så länge har vi bara bokat kyrkan. Jag håller på för fullt med att söka efter en bra lokal för den efterföljande middagen, och jag hoppas det ska vara klart innan nästa veckas slut. Trots att det är ett helt år kvar inser man ju när man är här och läser allas planeringar att man måste ta tag i saker redan nu. Jag hade tänkt hålla en låg profil till åtminstonde nästa år men blir ju mer och mer varse att jag måste börja förberedelserna redan nu.
Hej!
Vilket bra datum ni valt. Då skall vi också gifta oss!
Vi har varit väldigt långt framme i planerningen skulle jag nog säga. Skickade ut Save the date-kort förra veckan (vilket måste vara väldigt tidigt), men i och med att folk inte visste att vi skulle gifta oss, så var det väl en liten hint om vad som komma skall.
Annars har vi bokat lokal, skrivit inbjudningslista och börjat fundera på kläder.
Hur går det för er?
PS. Vi har tjuvat domänen 090801.se
Jenny står brud 090801 skrev 2008-08-10 19:36:54 följande:
hur gick ni till väga för att "tjuva" domänen? skulle också vilja ha något liknande, fast jag gifter mig inte på samma dag =)
Domären kan du köpa hos olika webhotell. Ett bra tips är one.com. Kostar cirka 350:- för ett helt år, inklusive domännamn, epostadresser och utrymme.