• Nalle Puh 40

Billiga såpbubblor?

Vad hittar man de billigaste såpbubblorna?

• Svar på tråden Billiga såpbubblor?
  • frökenkräfta

Överskottsbolaget. Stor burk för ca tio kronor.

• Kärlek ger näring åt själen

Om du ska ha bröllopsbubblor så är det nog att försöka hitta antingen i Usa eller på tradera

• Nalle Puh 40

Oj, förlåt att jag inte skrev det men jag menar bröllopssåpbubblor som våra gäster kan blåsa på oss när vi kommer till festen...

• Hofsan

Japp Ebay där köpte jag mina(har köpt för många så nu har jag 24 st över suck)

Jag lär också har en massa över

Nalle Puh 40 när gifter ni er? och hur många flaskor behöver ni?

Okej men hur många tror du ni blir?

för det är lättare att köpa upp sådana som blir över men även kompletera.

vi köpte 24 flaskor och vi lär ju inte bli mer än MAX 13 pers.. så vi lär ju ha över

• Nalle Puh 40

Vilken av "bröllops" sidorna tror ni är billigast att beställa ifrån?

• Paeonia

Vi köpte här! www.brollopsbubblor.se/ Vi hade 80 gäster och vi köpte 48 st bubblor, det blev några över, ca 5-6 st tror jag. Alla tog inte efterom vi sagt till kyrkvärdinnorna att främst barnen skulle få (de som såg ut att kunna blåsa). Men om det sen blev över så skulle de även dela ut till de vuxna.

Jag band även ett grönt band runt varje(bild finns i galleriet) och det var verkligen uppskattat att blåsa och jättefina bilder blev det

Om man köper vanliga såpbubblor i affärer så tänk på att desssa kan ge fläckar på kläderna

• Nalle Puh 40

På Calligraphen kostar 24 flaskor 12o kr

• SussEk

Vi prutade på ÖB och fick dem för 5:- styck.
    Testade innan. Det blir inga fläckar av själva bubblorna -testade på klänningstyg, viscose, bomull och tunnare ylletyger (kostymtyg). Kan dock bli fläckar om man spiller. men vad blir det inte det av.....

• ACochP

Jag behöver ha 30 flaskor... någon som har över? Av samma sort dvs... *ler*

Svar på tråden Billiga såpbubblor?