• mammutten

Vart hittar jag böcker " årt bröllop" där man själv fyller i?

Har sett att dey finns en sån på romance.com, men den var rätt dyr.
    Jag menar där man kan fylla i vart man träffades, förlovning osv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-09 13:26
    OBS!

FEL LÄNKADRESS!! *generad*

www.romance.se Ska det vara

• Svar på tråden Vart hittar jag böcker " årt bröllop" där man själv fyller i?
  • Nya Älvsborg 2008

Har beställt så den kommer nog på måndag eller tisdag. Kan återkomma då.

• brud080419

Vår bröllopsbok uppfyller nog inte det du efterfrågar, den handlar om själva bröllopsdagen. Det är främst en gästbok där gästerna får fylla i råd till brudparet, dagens höjdpunkt mm, sen finns det en del där man själv fyller i presenter, egna intryck, vilka som ingick i brudföljet samt plats för bild på brudparet, buketten, från bröllopsresan osv.

Fö tror jag du menar romance.se, adressen du angivit är något helt annat..

• mammutten

Tack för svaren!

JA, Det är en bok där man yller i hur man förlovade sig, frieri, planering, bröllopsdagen m.m

Ungefär som en sån man köper till nyfödda.

Ska genast in och kolla på Adlibris!

• mammutten

Den på Adlibirs verkar jättebra även om jag inte gillade framsidan, men det spelar inte så stor roll.
    Vi ska inte ha gäster då vi gifter oss utomlands men man kan kanske få desom viger en och folk runtomkring att skriva en hälsning?

• mammutten

Nya Älvsborg 2008 skrev 2008-08-09 09:14:56 följande:

Har beställt så den kommer nog på måndag eller tisdag. Kan återkomma då.
    Låter bra!
  • mammutten
    brud080419 skrev 2008-08-09 09:20:48 följande:
    Vår bröllopsbok uppfyller nog inte det du efterfrågar, den handlar om själva bröllopsdagen. Det är främst en gästbok där gästerna får fylla i råd till brudparet, dagens höjdpunkt mm, sen finns det en del där man själv fyller i presenter, egna intryck, vilka som ingick i brudföljet samt plats för bild på brudparet, buketten, från bröllopsresan osv.Fö tror jag du menar romance.se, adressen du angivit är något helt annat..
    HAHAHAHA, helt fel adress jag angivit, FÖRLÅT!! *generad*
  • brud080419
    mammutten skrev 2008-08-09 13:25:16 följande:
    HAHAHAHA, helt fel adress jag angivit, FÖRLÅT!! *generad*
    Sånt som händer, blev lite överraskad bara!

Grejen är den att det bara förutbestämda saker som gästerna ska fylla i, typ höjdpunkten på dagen, brudparet passar så bra ihop för att.., gott råd till bruden resp brudgummen, kommentar om möhippan/svensexan, därför kommer jag minnas den här festen, min hälsning till brudparet. Det förutsätter ju att folk känner er och är delaktiga..
Svar på tråden Vart hittar jag böcker " årt bröllop" där man själv fyller i?