• sotj

Ni som gifter er nu på sommaren, när och vart går bröllopsresan?

Vi har inte riktigt bestämt än men det vore kul att höra vad ni andra har för planer...
    Åker ni direkt efter bröllopet eller väntar ni?
    Vart bär det av?

• Svar på tråden Ni som gifter er nu på sommaren, när och vart går bröllopsresan?
  • sotj

Åh vad härligt för er som åker direkt!
    Vi har valt att spara den till i höst/vinter och åka på kryssning i Västindien eller liknande.
    Nu gifter vi oss om 1,5 vecka och jag ångrar sååå att vi inte bokade in en direkt efter bröllopshelgen!

Vill inte komma tillbaka till jobb och varddag direkt utan hellre njuta en längre tid....

• Gutegirl

Vi gifte oss i fredags och ska snart åka en weekend till Amsterdam, senare i höst när det kallt och grått här ska vi åka till LasPalmas en veckaoch hälsa på makens släkt.

• Lollick

Sotj, kan ni inte ta en extra dag och ta in på ett spa? eller någon herrgård i närheten där ni bor, och njuta en eller två dagar till.....

• lillapinglan

Vi gifter oss nästa lördag (23/8) och åker till Sardinien i en vecka den 27e..

• Maciebrud

Vi sov bröllopsnatten 26 juli på hotell, sen åkte vi hem o städade lite för att sen åka två dagar till österlen = underbart. I oktober åker vi på bröllopsresa till Fuerteventura.

• sotj

Lollick: Jo, det ska vi faktiskt göra... Har tagit ledigt på måndagen så vi tänkte ta något SPA hotell eller liknande. Men jag ångrar ändå att vi inte bokade in en långresa, haha!

• Lollick

fast då tar inte allt så plötsligt slut så snabbt................sotj....
    Nu har jag semesterpå måndag, sedan skall jag gå lite i skolan 2 dagar, sedan gifta mig sedan gå i skolan 1 dag sedan skall jag åka på semester i 2, 5 veckor........sedan är det SLUT....det blir väldigt mycket av det goda på en gång........men det är väl så det är att gifta sig...för bara för att vara sant........

• Lollick

Jag hade kunnat vänta lite faktiskt.....det har sina fördelar tror jag, ladda om, spara lite pengar till , längta lite till...

• GusGus

Två dagar efter vår dag äker vi tll Aruba för 2 veckors sola, bad& loving!!! Yeah!!!

• MrsWelch

Vi gifte oss 2/8 och aker till Aruba i oktober, 2 veckor all inclusive. Cant wait!
    GusGus: Vart pa Aruba ska ni bo? Och nar aker ni?

• Norrpan

Vi åker med ving och ska bo på hotell Tamassa. Våran resa går på 50.000 kr. (vi önskar oss pengar till resan i bröllopspresent)

lottis77 skrev 2008-08-11 22:17:07 följande:
    Mauritius med all-inclusive 2 veckor lät ju inte så dumt.. Vilket bolag åker ni med? Vad har ni bokat för hotell? Var är bra att bo någonstans? Ungefärlig prisklass? Många frågor blev det...
  • GusGus

Vi ska bo på Amsterdam Manor vid Eagel Beach. om 2 veckor bär det av!!!!!

• gusjma

Vi gifter oss den 30e och åker på måndagen den 1e till Tanzania och sedan till Zanzibar. Blir borta knappt två veckor. Jag är SÅ glad att vi bestämde oss för att åka i samband med bröllopet. På själva bröllopsdagen känns det inte som att man kommer få några jättechanser till att bara vara vi två och prata och mysa. Nu har vi två hela veckor att bara ägna oss åt varandra!

• Myran 0802

Vart vi kommer åka är ännu inte bestämt men vi kommer inte åka förens om ca 1,5 år då vi har en son som är 6 månader snart och vi vill att han ska vara minst två år innan vi lämna bort honom en vecka och åker vi längre får han följa med.

• Boomtown

Vi ska åka en vecka till Skottland, inte bestämt när än bara

• Brud28

Vi gifte oss 26 Juli och åker i månadsskiftet September/ Oktober till USa New York en vecka!
    Ska bli helt underbart

• lollan82

vad har ni gett för resan till aruba?

Svar på tråden Ni som gifter er nu på sommaren, när och vart går bröllopsresan?