Imorgon smäller det!!!!
Och jag börjar faktiskt att känna mig väldigt lugn mot vad jag har känt den sista veckan....
Längtar tills imorgon kl 15.00 då jag får säga JA!
Och jag börjar faktiskt att känna mig väldigt lugn mot vad jag har känt den sista veckan....
Längtar tills imorgon kl 15.00 då jag får säga JA!
ååh, grattis! :D
Tack!
Känns som att tiden har gått jättefort sista halvåret, så imorgon ska jag bara njuta!!
jag kan inte ens tänka mig hur jag kommer känna mig dagen innan Bröllopsdagen.. Så jätte-pirrig, antar jag.
LYCKA TILL imorgon!!! Lev i nuet!
Jag har varit jättepirrig fram tills nu, men jag känner bara att nu vet jag att allt kommer att klaffa imorgon men det kände jag inte förräns vi hade varit på festlokalen och piffat till det sista + att min syrra tog över mina festprogram då vår skrivare helt plötsligt började läcka bläck och förstörde allt jag skrev ut....
Nu ska jag gå och sätta mig med min "sambo" (än så länge) och njuta av tystnaden!!!
Ha det gott alla ni som gifter er i morgon, vi kommer att få en underbar dag!!!!
Samma här, är lugn som en filbunke! Var mer nervös igår inför dukningen och iordningställandet av lokalen men nu... Sitter med en skål lösgodis och en kall öl och sen blir det tidigt i säng är såå trött.
Men imorgon... Då får jag min älskade man
Njut av bröllopsdagen, den går sååå fort.
Vi gifte oss förra lördagen och allt var så perfekt, man kan knappt fatta att man är gift!
Lycka till alla brudpar!