• festfestfest

festlokal göteborg ca 300 gäster??

Hej Hej!! Hade varit riktigt tacksam över lite tips gällande festlokal och kyrka i göteborgsområdet!!! Vi är ca 300 gäster!! Planeringen skall precis börja..:)..

Önskar en vacker kyrka och en underbar festlokal!!:) Lite spec!!
    Gärna där man kan fixa egen catering!!

Tack snälla på förhand!!!!

HJÄLP HJ*LP HJ*LP

• Svar på tråden festlokal göteborg ca 300 gäster??
  • Grå Katt

Medborgarhuset i Gamlestan tror jag klarar så många gäster..Inte säker dock!

• tolonta

Inte för att jag vet om det går att hyra hur som helst, men Chalmers har en hel del stora tillställningar i sin kårrestaurang...

• festfestfest

Tack så mycket!!.. tips på kyrka någon?:)

• Dristig

Oscar Fredrik Kyrkan i Linnéstaden är superfin och stor.

• J D

Då kanske man kan hyra Handels restaurang (handelsrätten) också? Tror inte det men det kan ju vara värt att kolla... Den är ju mer uppdelad än Chalmers dock men den borde få plats med 300 i alla rummen... (Kanske bra med avdelad om man har många barn så de kan sitta för sig själva- med barnvakt).

tolonta skrev 2008-08-13 15:47:06 följande:
    Inte för att jag vet om det går att hyra hur som helst, men Chalmers har en hel del stora tillställningar i sin kårrestaurang...
  • J D

Ja, den skulle jag lätt vilja ha om jag hade ett så stort bröllop, helt klart finast!

Dristig skrev 2008-08-19 11:39:48 följande:
    Oscar Fredrik Kyrkan i Linnéstaden är superfin och stor.
  • br2be

Svenska mässan har festvåning. Har varit på fest där med ca 500 pers.

• CRISTAL

Festvåningen har dessutom en scen om man man vill ha ett band som spelar. Varit där på bankett och då var vi runt 500 pers, var lite trångt men 300 blir perfekt.

Vill minnas att den var snygg. Egen catering vet jag inte men maten var FANTASTISK god som vi åt och vinet lika så.

Svar på tråden festlokal göteborg ca 300 gäster??