Öva
Va i kyrkan och öva idag.
Kändes hemskt =\ Barnen sprang som några vildingar, dom som alltid e så lugna annars. Hur ska det gå på fredag?!
Ni med barn, hur hade ni det?
Va i kyrkan och öva idag.
Kändes hemskt =\ Barnen sprang som några vildingar, dom som alltid e så lugna annars. Hur ska det gå på fredag?!
Ni med barn, hur hade ni det?
Jag tror att det kändes väl lite spännande o pirrrigt för dom, ja barn kan ju lätt bli exalterade och lite vilda då.
När jag gifte mig var min annars lite vilda dotter superlugn....
Min äldsta dotter var jag inte orolig för, men den yngre som har myror i brallan jämt annars.
Tror säkert att dina barn kommer att uppföra sig bättre när det är på riktigt! Se till att de kanske får ansvara över något. Hålla i något som är viktigt , då gör dom det med stolthet...
Tack för lugnandet ;)
Dom har vars en grej att hålla i. Ja e väl egentligen inte heller orolig för den äldste, värre me den yngsta. Men d löser säkert sej.
Lycka till nu med ditt bröllop!!!
Våra sprang också gatlopp i kyrkan då vi var och övade, men jag tror att de kommer att sköta sig när det väl gäller. De känner säkert av stämmningen och allvaret då. Vi har sagt till våra barn att om de inte vill stå hela tiden framme med oss så kan de antingen sätta sig i trappan eller gå ner till släkten...
Prata med någon vän eller släkting som är med i kyrkan att de kan hjälpa barnen om de verkar börja löpa amok, annars tror jag att det bästa är att försöka ta det lugnt, slappna av och njuta...
Lycka till!
Tack tack =)
Imorgon e d dax =)) Hoppas verkligen att d går bra, men d gör d säkert. Som ni säger så känner dom av allvaret å d gör inget om den lilla springer å sätter sej hos nån. Bara hon e tyst å lugn :P