• tjingeliiingen

bröllopspresent 1-årig bröllopsdag???

Hej

Är det någon som har något bra tips på bröllopspresent som jag kan ge till min man på våran första bröllopsdag??

• Svar på tråden bröllopspresent 1-årig bröllopsdag???
  • FruHamberg

Vad har han för intressen? Lite svårt att ge tips när man inte vet något om personen.

• tjingeliiingen

allt från mat&dryck till musik till upplevelser. Han är allätare...

• gubbens fru

Har samma problem själv! Min har lite samma intressen, mat, resor, upplevelser!
    Har du kommit på nåt till din make? Vi har ett årig bröllopsdag den 18.8 så börjar få lite panik nu. Första bröllopsdagen är ju bomullsbröllop så tänkte köpa ett par fina kalsonger i bomull för att hänvisa till det men vill ju nog ge nåt mer oxå!

• FruHamberg

En luftballongsfärd med picnic? Ut och paddla kanot tillsammans. Gå på teater, konsertbiljetter? Weekendresa, en helg på hotell iSverige någonstans? KOmmer inte på så mycket just nu.

• gubbens fru
    FruHamberg skrev 2008-08-08 09:20:48 följande:
    Kanske ni hittar något här till era gubbar www.liveit.se/
    Detta är en super bra sida annars. Jag fixade morgongåvan härifrån. Whiskeyprovning för två. Tänkte att vi skulle åka tillsammans men så blev jag gravid förståss, inte så lämpligt för min del då längre. Han fick ta med sin bästa polare i stället och de hade skit kul, Whisky är makens stora passion annars.

Talade just med en kompis och hon förelog en spa weekend. Tror jag ska kolla upp det lite mera. Vi har en 2,5 månaders bebis oxå så det måste vara lämligt för hela familjen.
Svar på tråden bröllopspresent 1-årig bröllopsdag???