• Hvidbrud

Vilken bild till tack-korten?

Hej!
    Vilken bild tycker ni att vi ska använda till tackkorten som ska skickas ut till gästerna?
    Bilderna är i galleriet. (inte de sista två... he he)

• Svar på tråden Vilken bild till tack-korten?
  • Kireina
    Kärlek08 skrev 2008-08-04 22:39:38 följande:
    nr 7 eller nr 9 nr 7 för att ni ser så lyckliga ut eller nr 9 för den är klassisk. jag hade uppskattat att få nr 7 mest
    Vad skönt när någon redan sagt det jag tänker.
  • Blivande fru Jonsson

Den första under slöjan är mysig

• Kireina

Jag tycker att det är assnyggt med Sepia!
    Men jag tycker även att det är lite svårt att se er ordentligt under slöjan.

Tänk på att många som får tackkort bara har just den bilden på er. Ni har ju många och kan kosta på er en vacker o romantisk bild under slöjan bland de andra. Men de andra har bara just den bilden på tackkortet att ställa fram.

Då kanske det är bra med en enkel och tydlig bild.

Men det är MIN personliga åsikt. Vad ni anser är ju absolut det viktigaste!

Alla bilderna var väldigt vackra förövrigt.

• grabbarna

håller med dig faktiskt....tycker nr 7 är finast till ett tackkort till en egen förstoring skulle jag dock välja en slöjbild

Kireina skrev 2008-08-04 23:18:30 följande:
    Jag tycker att det är assnyggt med Sepia! Men jag tycker även att det är lite svårt att se er ordentligt under slöjan. Tänk på att många som får tackkort bara har just den bilden på er. Ni har ju många och kan kosta på er en vacker o romantisk bild under slöjan bland de andra. Men de andra har bara just den bilden på tackkortet att ställa fram. Då kanske det är bra med en enkel och tydlig bild. Men det är MIN personliga åsikt. Vad ni anser är ju absolut det viktigaste!Alla bilderna var väldigt vackra förövrigt.
  • Mrs Robin Hood

3:e sista röstar jag för

• Höstbrud-07

Har du ingen bild där man ser er båda lite ordentligt och ni tittar åt samma håll? Det är nämligen sådana jag helst vill ha som tackkort, för att det är mycket roligare att kunna se hur ni såg ut än de där som är väldigt spexiga och lite mer fantasifulla kort. Gäller samma sak i tidningen tycker jag.

• Apan Apansson

Nr 9 var superfin tycker jag! Fast kanske en variant där maken tittar in i kameran och ler lika ljuvt som du?

• Kärlek08

vad skönt när ngn annan skriver det man tänker

Kireina skrev 2008-08-04 23:18:30 följande:
    Jag tycker att det är assnyggt med Sepia! Men jag tycker även att det är lite svårt att se er ordentligt under slöjan. Tänk på att många som får tackkort bara har just den bilden på er. Ni har ju många och kan kosta på er en vacker o romantisk bild under slöjan bland de andra. Men de andra har bara just den bilden på tackkortet att ställa fram. Då kanske det är bra med en enkel och tydlig bild. Men det är MIN personliga åsikt. Vad ni anser är ju absolut det viktigaste!Alla bilderna var väldigt vackra förövrigt.
  • grabbarna

eh jag menar såklart bild 9 inte 7

grabbarna skrev 2008-08-04 23:21:55 följande:
    håller med dig faktiskt....tycker nr 7 är finast till ett tackkort till en egen förstoring skulle jag dock välja en slöjbild
  • lillP

jag gillar bild 2 (överst till höger). Där syns det hur underbar och rolig dag ni hade (de andra är mer kärleksfulla). Tycker det är roligt med lite annorlunda bilder

• Novemberbröllop08

Bild nr 7 & 9 var finast tycker jag

• sanneb

Jag gillar 5:an bäst - rolig och glad och man ser er bägge!

• Hvidbrud

Har lagt upp en till... Vad säger ni om den? Där tittar vi i samma riktning och båda ler ljuvt...

• Mitt hjärta 2008

Bild nr1 eller nr2

Jätte fina bilder!!

• sommarbrud 080802

1,3 eller 6. Gillade 6:an starkt.

• Emmas syster

blanda!

vi körde på 4 olika bilder i tackkorten
    lite kul när folk upptäckte att de fått olika...

• grabbarna

vi har funderat på att göra ett litet collage på 2 el 3 bilder till tackkorten det kanske vore nåt?
    Emmas syster skrev 2008-08-10 12:22:58 följande:

blanda!vi körde på 4 olika bilder i tackkortenlite kul när folk upptäckte att de fått olika...
  • Emmas syster
    grabbarna skrev 2008-08-10 13:54:51 följande:
    vi har funderat på att göra ett litet collage på 2 el 3 bilder till tackkorten det kanske vore nåt?Emmas syster skrev 2008-08-10 12:22:58 följande:
    låter jättebra det med!

tex en stor och 3-4 små i nederkant
Svar på tråden Vilken bild till tack-korten?