• ninnabell

    ställer in brölloppet

    vi har just bestämt att ställa in brölloppet.
    min blivande har helt plötsligt kommit på att han inte vill...så där lagom 2.5 veckor innan.
    Jag tackar för alla pratstunder med er alla och önskar er alla lycka till.

    kram ninnabell

  • Svar på tråden ställer in brölloppet
  • Fröken förväntan
    ninnabell skrev 2008-08-04 20:27:32 följande:
    jag fattar inte vad som hänt riktigt....och jag vet inte om jag mått sämre någon gång
    Men han MÅSTE ju förklara sig. Kalla fötter? Är han nervös över något. Går det inte att prata om det? Har inga råd men jag blir bara så ledsen för din skull.
    Kram igen!
  • FrökenHoppsan

    oj va jobbigt för dej! Vilken mardröm! Kram till dej å kämpa på!

  • BlendaSigne

    Men oj va jobbigt! Kram på dig och hoppas det löser sig med allt.

  • ninnabell

    jag vet inte hur jag ska klara det här som det känns just nu....mår riktigt dåligt....

  • ninnabell

    känner att detta är mer än jag klarar av.....tack för ert stöd alla....stänger av nu

  • FrökenHoppsan
    ninnabell skrev 2008-08-04 20:35:12 följande:
    jag vet inte hur jag ska klara det här som det känns just nu....mår riktigt dåligt....
    Har du kanske nån väninna du kunde åka å sitta å prata ut med länge? Eller prata ut med sambon, vad som gått snett, få nån reda i allt..
  • valkyriana

    Det är klart att du mår dåligt. Skäll på honom och rasa, gråt. Det får du, du har all rätt. Du behöver inte vara stark just nu. Sätt krav på att få veta varför.

    Men du klarar det här- det gör du. Du klarade dig innan du träffade honom och du kan klara dig igen.

    Kramar

  • Dittvackrajag

    Oj...
    Det lät inte alls roligt! *kramar om!*

    Lycka till!

  • Aleta

    Det är många här som tänker på dig och vill ge dig stöd. Det hjälper förstås inte långt, men kanske lite, lite...
    Jag hoppas att han inser hur mycket han sviker dig och tänker sig för en gång till.
    Stor kram till dig.

Svar på tråden ställer in brölloppet