• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • avil

Har varit till stan m en kompis.....men kunde INGET handla,band att sätta runt blommorna,o hårklämmor-för då hade hon anat nåt! O vi är ju så hemliga...fasen sikken osis..men trevligt hade vi så klart! åt lunch för 1a gången bara JAG o hon,utan barn...........har inte gjort det på MÅNGA år........
    det ni,man har inte så stora krav då man är 3barns mor på över 30 år ..
    Det var härligt,sen att det var kinamat-friterat gjorde inte saken sämre .ÄLSKAR friterat! handlade typ inget.men bara gick o njöt.
    LITE ångest har jag över hur jag ska hinna fålla upp klänningen ens!?
    men det måste gå.

• lanovia 08

ja och sedan har du hela september också innan festen.

Freckles skrev 2008-08-09 17:06:33 följande:
    Att du får två och jag ingen tycker jag e orättvist! Skämt å sido, kul för dig och de e ju fyra veckor kvar för mig så... lanovia 08 skrev 2008-08-09 17:01:22 följande:
  • lanovia 08

Vi har bestämt att vi skall strunta i det. Istället för att båda köper något dyrt till varandra lägger vi pengarna på bröllopsresan istället.
    Sedan vet jag inte vad jag skulle köpa heller. Har föreslagit att vi skall köpa en klocka eller ett halsband och gravera in namn och datum i till honom, istället för ring. Men han vill inte ha.
    Och jag är ingen smyckesmänniska. Så är ingen idé att han köper något särskilt till mig. Så med andra ord ingen morgongåva. Om han inte köper trots vad vi har bestämt.

Skonie skrev 2008-08-09 20:48:04 följande:
    Hur gör ni med morgongåva till era m2bs?
  • Sanfor

Ang morgongåva.. Han har ju precis fått MIG, vad ska han med fler presenter till..
    Likaså omvänt..

• Snart fru Wennerström

ju mer vi funderat och diskuterat så har vi också bestämt oss för att skippa morgongåva, av samma skäl som lanovia.. spar hellre det till resan ..

• Tutik och Prasart

Min sambos bästa syster sa att vi skulle på lunch.
    Och när vi skulle ta av buffen kom det först en kompis och sen kom det en till.
    Vilket lustig samman träffade sa de och skrattade lite.
    Då började jag fatta vad de hade tänkt sig att hitta på.
    Efter lunchen blev det att jag fick säta mig i bilen och fick en ögon bindel på mig och så åkte vi.
    Det ända de sa var att jag skulle till en soptip för att sorteras. Där var oxå min brors sambo.
    Jag hamnade på en bodgård där jag skulle rida.
    och i dag har jag ont i rumpan och sitt musklerna.
    sedan blev det in till stan igen för att få lära sig sminka.
    hur bra som hälst för jag kan värkligen inte det.
    efter detta blev det skumpa och kex.
    Några timmar senare blev det en utgång med att äta rida på en sådan där maskin som är en tjur som man ska se hur länge man klara att sitta på.
    Och så fick jag en tatuering.
    Som siter i 3-4 dagar, ovanför brösten. Min sambo blev lite fundersam när han fick se den.
    Det är en bild på stålmanen märket.
    hihihi... men jag hade så grymt kul, och jag har så ont i rumpan....
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 13:02:39 följande:

hihi.. låter spännande, berätta merTutik och Prasart skrev 2008-08-09 12:52:43 följande:
  • Snart fru Wennerström

fniss fniss.. låter som du hade en superskoj dag med dina vänner
    Tutik och Prasart skrev 2008-08-10 01:08:59 följande:

Min sambos bästa syster sa att vi skulle på lunch.Och när vi skulle ta av buffen kom det först en kompis och sen kom det en till.Vilket lustig samman träffade sa de och skrattade lite.Då började jag fatta vad de hade tänkt sig att hitta på.Efter lunchen blev det att jag fick säta mig i bilen och fick en ögon bindel på mig och så åkte vi.Det ända de sa var att jag skulle till en soptip för att sorteras. Där var oxå min brors sambo.Jag hamnade på en bodgård där jag skulle rida.och i dag har jag ont i rumpan och sitt musklerna.sedan blev det in till stan igen för att få lära sig sminka.hur bra som hälst för jag kan värkligen inte det.efter detta blev det skumpa och kex.Några timmar senare blev det en utgång med att äta rida på en sådan där maskin som är en tjur som man ska se hur länge man klara att sitta på.Och så fick jag en tatuering.Som siter i 3-4 dagar, ovanför brösten. Min sambo blev lite fundersam när han fick se den.Det är en bild på stålmanen märket.hihihi... men jag hade så grymt kul, och jag har så ont i rumpan....Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 13:02:39 följande:
  • Skonie

Vi har också sagt att vi inget ska köpa. Problemet är att han kommer köpa ändå för han är precis som min far...

• Fröken förväntan

Tutik och Prasart skrev 2008-08-10 01:08:59 följande:

Min sambos bästa syster sa att vi skulle på lunch.Och när vi skulle ta av buffen kom det först en kompis och sen kom det en till.Vilket lustig samman träffade sa de och skrattade lite.Då började jag fatta vad de hade tänkt sig att hitta på.Efter lunchen blev det att jag fick säta mig i bilen och fick en ögon bindel på mig och så åkte vi.Det ända de sa var att jag skulle till en soptip för att sorteras. Där var oxå min brors sambo.Jag hamnade på en bodgård där jag skulle rida.och i dag har jag ont i rumpan och sitt musklerna.sedan blev det in till stan igen för att få lära sig sminka.hur bra som hälst för jag kan värkligen inte det.efter detta blev det skumpa och kex.Några timmar senare blev det en utgång med att äta rida på en sådan där maskin som är en tjur som man ska se hur länge man klara att sitta på.Och så fick jag en tatuering.Som siter i 3-4 dagar, ovanför brösten. Min sambo blev lite fundersam när han fick se den.Det är en bild på stålmanen märket.hihihi... men jag hade så grymt kul, och jag har så ont i rumpan....Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 13:02:39 följande:
    Grattis till en härlig möhippa! Det lät ju helt underbart. Jag hoppas verkligen att min blir snart (är ganska säker på att det blir nåt iaf). En av mina allra bästa vänner är ju höggravid och jag hoppas så mycket på att hon kan vara med eftersom det inte är säkert att hon kan komma på bröllopet (av samma anledning).
    Ja, ja vi får väl se vad som händer
  • linil

Hej,

Har varit på semester i tre veckor och här har hänt massor.....

Nu närmar det sig med stormsteg och igår blev jag hippad.
    Det är verkligen underbart med vänner som engagerar sig så för en. Jag är så himla glad....

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!