• Tx2

Han vill att JAG ska fria!?

Haha, jag känner igen det med nervositeten. Hade funderat länge på att fria då han inte fick tummen ur (hans förklaring senare var att jag är den äldre o skall vara den mogna så att tyckte att jag kunde göra det..).
    Hade planerat att slå till på vår semester-resa, skaffat tillfälliga ringar (hans fem kronor på hm..). Så på vår bilresa genom mojaveöknen så hade jag massa fjärilar i magen då jag insåg att det var nu el aldrig (hälsade på vänner så vi var inte själva så ofta). Så på den sista anhalten, med oro att bensinen inte skulle räcka hela vägen, en utsiktsplats så ökade pulsen när jag hittade en liten klippavsatts där vi kunde sitta själva. Fick honom att sätta sig ned bredvid o tog fram min lilla ask o sa att jag hade en present. Samtidigt som han öppnade så frågade jag om han ville gifta sig med mig. Shit, vad nervös jag var, fast jag nog inte räknade med ett nej, men man vet aldrig. Han bad mig ställa om frågan för jag tror att det var så oväntat för honom vid det tillfället. Så tillslut fick jag mitt ja och det var helt underbart, så nu planeras det bröllop.

Med andra ord, man behöver inte göra det så komplicerat. Ögonblicket är tillräckligt magisk när man får sitt ja. Men visst många fjärilar har man.
    Lycka till med frieriet!

Svar på tråden Han vill att JAG ska fria!?