• sussa84

Vart hippad igår :-)

Som rubriken berättar...
    Det började med att gubben vart bortrövad kl.09 men det visste jag om. sen åt jag lite frukost och gick och la mig igen, precis när jag hade somnat typ kl.10 ringer det på dörren, jag går ner och öppnar och där står syrran och hennes kille, jag visste att hon skulle komma för vi skulle ut och shoppa men hon kom 2 timmar för tidigt, jag visade runt dom i huset och när vi kommer ner från övervåningen så hoppar mina 3 bästa kompisar fram, dom hade smitit in i huset medans vi var där uppe. dom korkade upp champagnen och sen var det på med ögonbindel sen fick jag på mig nån städrock och sen ett par riktigt sexiga trosor sen skulle dom sminka mig, så vacker jag blev. (finns bild i galleriet) sen åkte vi till boda borg, jättekul!!jättegod tacobuffé, när vi var klara där och skulle gå ut ja då möter ytterligare en kompis upp hon skjutsar ner mig till stan och där sitter 2 andra kompisar och väntar.
    Så fick jag sätta mig på en stol utanför ica kvantum och spela blockflöjt och sälja godis och kondomer. 100 kr skulle jag få ihop jag fick ihop 700!!!! sen började uppdragen.

Första uppdraget be om en femma till toaletten, så jag ställde mig utanför toaletten på ica kvantum och bad folk om en femma till slut tröttnade personalen på mig så jag fick en femma från kassan *tack*

andra uppdraget: gå till restaurangen och be om 2 alvedon till morgondagen, gick galant.

tredje uppdraget: gå till OkQ8 och fråga efter en porrtidning högt och tydligt. Satt en stackars tjej i kassan så jag frågade efter porrtidningar hon svarade vi har tidningar där borta jag frågade tom om hon kunde rekommendera nån bra men det kunde hon inte, så jag frågade ett par killar som just kom in genom dörren men dom kunde inte heller rekommendera så jag valde till slut en tidning där du även fick en dvd på köpet;)

fjärde uppdraget: be en kille dansa brudvals med dig i 1 minut...vad många killar det är som inte kan dansa, förstår inte. men sen till slut var det en kille som ställde upp:)

sen var det hem till mig och här blev det frågesport för varje rätt svar fick jag ett litet pris, frågorna handlade såklart om min m2b, 6 rätt av 8 sen beställde vi hem pizza och sjöng singstar hela kvällen men till slut åkte vi in till nyk. och gick på öltältet och sen var kvällen över!!!!
    Vilken underbar dag/kväll....så många underbara kompisar!!!!

• Svar på tråden Vart hippad igår :-)
  • Hedebris

och det var en väldigt het sminkning

är glad att jag fick en proffssminkning

• sussa84

Visst var jag fin? tur att jag inte såg hur jag såg ut förrän det värsta var över...syrran tyckte jag hade smala läppar som var svåra att måla, jo jag tackar!

• aikidoaasa
    Dert låter toppenkul!
  • lillP

*fnissar* elegant sminkning! Verkar som du fick en fantastisk dag trots den

Svar på tråden Vart hippad igår :-)