• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Mrs  B

Skillsmässor
    Makens föräldrar skildes när han var 10 år och det var som sagt ingen rolig skillmässa eftersom det var alkohol inblandat. Syskonen är inte helt överrens än idag eftersom föräldrarna har sina favoriter.

• Mrs  B

Satte precis på tv:n när jag såg vad som hände Kallur.

Någon som vill passa Malte ett litet tag??????

• Mrs  B

Varsågod!!!!!

Jag behöver semester.......
    Har du ett spa i närheten?????

Status:
    Gnällig, gnällig och gnällig.
    Försöker lära sig krypa och gillar mat sådär.

Bonus:
    Storebror tillkommer!

• Lapinette

Ahhh... ta två betala för en!

• Mrs  B

Lappis
    Ja, det låter väl bättre eller???????

Maken kommer ju till Stockholm på onsdag så vi ska kanske slå till????

• nennesjuttioåtta

har både spa med tillhörande grym restaurang med omtalad efterrätssbuffé 1,5 mil härifrån. Jag tar båda och drar till Furuvik! *klär på mig regnstället*

• nennesjuttioåtta

eller just ja, du funderade ju på att gå med i Viktklubben... , du kanske ska nöja dig med att kolla på den buffén, tror inte att den är särskilt bra för fettförbränningen (fast å andra sidan tar man bort olja på kläderna med olja, så det kanske funkar??)

• Mrs  B

Nenne
    Låter väldigt lockande, har dessutom en rabattkupong till Furuvik Djurpark(tror jag det var????)

ska fundera på det...

• nennesjuttioåtta

Hehehe, ja det är ju öppet ett litet tag till, men jag tror det blir ännu bättre nästa år när de fixat färdigt Aplandet. Så då kanske det blir en liten tråddejt i Gävle snart, eller?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen