Vi har bokat kyrka,lokal,och fotograf och till veckan har jag tänkt att försöka boka frisör och smink, jag har för mig att frisören även kan sminka och det vore ju himla praktiskt rent logistikmässigt.
Jag trodde inte att det var så hysteriskt allt det här kring bröllop, det är ju över ett år kvar så det känns ibland som man är lite nojig när man bokar så långt i förväg men jag har ju insett efter att ha läst mångas inlägg att det är så det går till. Så jag helt enkelt hakat på och bokar allt jag kan...
Präst kan jag inte boka förräns efter årskiftet så jag håller på och kollar upp favoritpräster som det är nu. Klänningen har jag tänkt vänta med också, jag behöver bli lite mindre först.
Så just nu tar jag det ganska lugnt och hänger på sidan och snappar upp tips här och där.
Vi har varit förlovade i 10år nästa år, det kom liksom saker emellan såsom två barn och husköp så tiden har inte räckt till förräns nu. Våra tjejer kommer vara 5 resp.7år nästa sommar och naturligtvis ska dom gå med varsin korg med rosblad i och strö framför oss i kyrkan. Dom ser jättemycket fram emot detta.